BA Cityflyer

SMD11

New member
Beste airworkers,

Ik ben er over aan het denken om bij BA Cityflyer te solliciteren. Heeft iemand voor mij een typisch rooster? En wordt iedereen in het begin LCY based?

Many thanks,

SMD11
 
Frozen ATPL, 250 uur en er over aan het denken om bij BA cityflyer te kijken. In jouw positie moet je gewoon overal solliciteren. Wat als het rooster je niet aan staat, solliciteer je dan niet?
 
Een collega heeft gisteren selectie gedaan (dec).
2x groepen opdrachten
1x personal interview (40min)
1 sim sessie
20 ATPL vragen (20min)
Niet moeilijk maar wel vermoeiende.
 
Nee, vermoeiende in de zin dat een vrij lang dag is. Deze selectie is wel voor DEC, rated of niet. Voor FOs denk ik dat anders is maar ik durf niet te zeggen.
 
Heb binnenkort ook een assessment dag voor BACF. Iemand recent geweest? Zag dat de vacature tegenwoordig de volgende regel bevat "Career pathway into British Airways following minimum 2 years’ service.". Iemand enig idee of dit klopt? Of betekent het dat we 2 jaar vast zitten en daarna de gewone sollicitatie procedure voor mainline mogen volgen?
 
Heb er als assessor voor CTC niets over gehoord, however met de uitslag van de Brexit zie ik niet dat British Airways gaat uitbereiden, zou het met een korrel zout nemen.
 
Back
Top