Aosta (LIMW)

Bobo

Active member
Ik wilde er enkele weken terug eigenlijk heen vliegen, maar het weer liet dat echt niet toe. Vliegclub Teuge zit daar elk voorjaar voor het zweefvliegen en vroeger toen ik nog studeerde was dit vaste prik, skiën, zweefvliegen, borrelen en lekker eten in de Italiaanse Alpen. Ik was er lang niet meer geweest en wilde echt even terug! Heb de auto gepakt voor een paar dagen. Ter plaatse heb ik nog wel lokaal gevlogen met de Robin van de aeroclub, het was nog net zo mooi als ik me kon herinneren, die Alpen hebben echt iets magisch. Ik maakte er een film van voor de liefhebbers.


Ik ga zeker nog eens vliegend naar Aosta, lijkt me gaaf om vanuit daar eens over de meren naar Lido (Venetië) te vliegen.
 
Heb er paar keer overheen gevlogen met mijn vorige vliegtuig. Allebei en-route vanaf Arnemuiden naar Milaan. Was heel mooi om daar te vliegen.
 
Da’s wel een mooi stukkie sturen in een C152! Zou het top vinden dit jaar nog eens de Alpen in te gaan. Wat een ervaring.
 
Was zes uur vliegen met de Cessna 150 inderdaad. Heb nu een Cessna 172 maar die is niet zo heel veel sneller hoor.
 
Back
Top