ANPAC

Ik zou het niet doen Joe Bar.

































Sorry, ik kan geen knipoog vinden die groot genog is om het sarcasme van deze post weer te geven. :airforce:
 
Ik werd de laatste tijd een beetje moe van BALPA en hoop dat ANPAC tenminste iets meer aan het verwachtingspatroon voldoet van een 'union'.

Iedere keer vink ik allle vakjes aan voor actie, maar er gebeurt zo weinig.
 
Ach, in Italië geven ze juist de Nederlanders het verwijt niet ge-engageerd genoeg te zijn, en dat we er alleen voor het geld zijn. Wat ook weer niet onwaar is :)

Wat kan ik zeggen. Wat je ook vind van BALPA of ANPAC, they are the only show in town. Je kunt het je haast niet veroorloven om geen lid te zijn, puur vanwege wat Phoenix zegt, strength in numbers. Als iedereen besluit als eenlingen door te gaan in het bedrijf dan blijft er niet veel meer over van onze redelijk gunstige T&C's.
 
Ja. Ja jajajajajajaja.

Al was het maar als bedankje voor het contract wat ze voor elkaar gekregen hebben en waar jij en ik elke maand weer van genieten. En omdat we nu ervan verzekerd zijn met de getekende CAO dat er geen contract vliegers toegestaan zijn op Italiaans contract (captains EN F/O's). En dat ze voorkomen hebben dat er vliegers gedwongen naar FCO moesten transferen. Als support naar de 90+ % van je collegae die al lid zijn. Als legal backup. En er staan nog wat veldslagjes te wachten waarbij iedereen telt. Parental leave is een biggie voor velen. 5 op 4 af / 5 op 4 af. Gateway contracten. Crewfood. Het waanzinnige laatste voorstel van het summer command in de UK en dan indefinite terug als SFO IN DE UK omdat de Italiaanse wet verbied dat je terms en conditions afgepakt worden.

So, I feel better now.

P.S. Nog iemand een plekje nodig in een auto van MXP naar AMS woensdag avond / donderdagmorgen? Nog 3 seats available op vertoning van je commuter letter.

Ik ben er zelf trouwens achtergekomen dat de afstand tussen MXP en FCO per auto 659km is.

En ik heb vandaag zo ongeveer 5% van alle EZY vluchten gedaan netwerk wide.
 
Back
Top