Amsterdam visit

6

676$

Guest
Mannen -

Als ik nonrev naar AMS hoeveel moet ik dan aan airport belasting betalen op schiphol als ik weer terug stateside ga ?

Weet iemand waar ik de beste deal kan krijgen voor een car rental voor een week of 2 ?

Iemand zin om mee te gaan?? ga met Continental. Blijf een oogje houden op de loads, maar vanaf new york op een doordeweekse dag zien ze er niet als te erg uit.

Verheug me nu al op de benzine prijzen in NL.....

FD
 
Doe een Google search op "rental car schiphol".
Huur een diesel, 1000km op een tank.
Net GVD een prent gekregen van het Justitieel Incasso bureau van mijn laatste bezoek.
11 km te hard op de A4, tering lijers.
 
Battery said:
Om je voor te bereiden op de grote klap: de laatste keer betaalde ik 75 euro voor een volle tank.

En toen vulde je een vrachtwagen af en daarnaast nam je nog tig jerrycans
extra mee, toch? ;)
 
Battery said:
Om je voor te bereiden op de grote klap: de laatste keer betaalde ik 75 euro voor een volle tank.

Dan heb je niet echt een grote tank.....was laatst 100 euro kwijt:eek!: :eek!:
 
ben ik toch blij met m'n dieseltje... € 50,- en hij zit tot de nok toe vol..

en gewoon 1 op 20 kachelen... is wel fijn van utrecht naar eelde en weer terug..
 
Gelukkig is het ook niet mijn auto.....'t gaat er namelijk ook 1:10 a 1:9 uit.......:eek: (Lancia Kappa 2.4 20v)
 
Rij binnenkort (als het feest doorgaat :grijns: ) in een 328CI.... Moet er niet aan denken die in NL vol te moeten gooien... Hier kost me dat zo'n 35 dollar.. Idioot duur, vorig jaar zo'n 25 dollar.
 
Back
Top