Amsterdam Airlines vs. EPST

BeechDriver

New member
Mensen,

Wie weet er iets over de selectie van Amsterdam Airlines?
Het enige wat ik weet is dat iemand a320 type rated moet zijn en dan een selectie moet doen bij EPST?

Als iemand meer info heeft dan horen we die graag!

bedankt!
 
Last edited:
Hi BeechDriver, dat klopt! Je moet de selectie doorlopen bij EPST .... je krijgt een sim grading gevolgd door een Advanced Compass test and als laatst een Psychologische test.

Het klopt ook dat je type rated moet zijn. Heb je daar gesolliciteerd?
 
Ja ik heb er gesolliciteerd.
Weet je meer over de epst keuring? Ik kan er nog niet zoveel over vinden eigenlijk.
 
Je moet de Advanced Compass test maken. Ik heb het een keer in het verleden gemaakt. Er is idd niet zoveel erover te vinden op internet althans ik kan niks vinden.
 
Als je de normale Compass Test kan, moet de Advanced ook lukken. Mocht je selectie doen, ga er dan naar toe onder het motto van een initieele selectie en doe het daarna voor het echie.
 
Ja die is mij in het verleden ook ooit voor mijn neus verschenen. Best te doen overigens inderdaad.
Zijn de rekentestjes ongeveer hetzelfde en zijn er technische vragen die wat meer aandacht nodig hebben?

Thnx.
 
Ja. Geloof dat alleen de beoordeling strenger is, volgens mij is ie voor de rest hetzelfde. Maar voor mij is het ook al weer een paar jaar geleden dat ik 'm heb gedaan, dus ik kan het mis hebben.
 
IK ben beniewd welke mensen met type rating hun vingers gaan branden aan een nieuwe start-up in NEDERLAND.

Er kan dan wel een rijke gast uit het midden oosten financieel achter zitten maar die draait ook heel makkelijk de kraan dicht bij verliezen. Maar ik hoop uiteraard dat het goed gaat!
 
Mensen,

Wie weet er iets over de selectie van Amsterdam Airlines?
Het enige wat ik weet is dat iemand a320 type rated moet zijn en dan een selectie moet doen bij EPST?

Als iemand meer info heeft dan horen we die graag!

bedankt!

Ze geven de voorkeur aan a320 type rated mensen, maar zonder type rating kun je ook solliciteren.

grtz
 
2208 slots toegekend voor de zomer 2008. Pittige planning voor een airline die nog geen vliegtuigen heeft. (of weet iemand al meer?)

ps de slot info komt van slotcoordination.nl
 
Nice. Dus het zal niet eens zo gek zijn als ze inderdaad al per april gaan vliegen.
Worden ze nog in grijs rood gespoten ? :)
 
Back
Top