Amerika ervaringen...

jkveenstra

New member
Beste mensen,

Enige tijd geleden ben ik naar de VS geweest om mijn PPL te halen. Binnenkort ga ik het (hopelijk) afmaken. Mijn ervaringen heb ik een blog bijgehouden. Sommige mensen hier, hebben mij aangespoord om de blog openbaar te maken ( ;) ) Wellicht dat dit behulpzaam kan zijn voor (toekomstige) piloten.

Je kunt mijn ervaringen lezen op http://www.flightlog.nl

Op 29 april vertrek ik weer naar de VS en zal verslag uitbrengen op mijn blog en via Twitter.

Groet,
JK
 
Last edited:
Een medeclublid van onze vliegclub in Eindhoven EAC-m heeft hier ook net zijn PPL behaald, uit en thuis in 7 weken, jammer dat je het niet hebt kunnen afronden. Tis hem verder wel goed bevallen en ook mooi meteen zijn LPE nivo 6 erbij gekregen ! Succes met het afronden !!
 
Herrie,

Bedankt. Donderdag vertrek ik weer naar de VS. Zit er sterk aan te denken om lid te worden bij EAC-M. Ik woon namelijk in Eindhoven.

Inmiddels heb ik al kennis gemaakt. En het ziet er uit als een erg professionele club. Daarnaast hebben ze erg gunstige landingstarieven voor de club (in vergelijking met Budel).

Wellicht tot ziens ;)

groet,
JK
 
Oké JK heel veel succes, hoop dat je met een glimlach terug komt ;-) EAC-m kan ik je absoluut aanraden, zowel qua kosten als qua professionaliteit. Hoop je te zien daar !
 
Back
Top