Ameriflight

MAE

New member
Uit nieuwsgierigheid wil ik weten of die "stages" bij Ameriflight nog bestaan of is dat na 9-11 niet meer mogelijk.
 
Ach zo ja. Ik wist niet of iemand ooit dat IAC vacuum had opgevuld. In mijn laatste weekje bij AMF een FAA rampcheck gehad, en die beste man was er van overtuigd dat het voorbij was met rechter stoelen verkopen. Dat was 4 jaar terug. De rage lijkt wel voorbij.
 
Paar jaar geleden had je wat aan uren in Europa. Nu niet meer. Gewoon je type dokken, take it or leave it.

In de VS heb je er ook niet veel aan omdat ze je bij airlines behoorlijk de wind van voren geven als je uren hebt gekocht.

Jaartje of 3 geleden had Stella (RvdS) het traject overgenomen van (RIP :grijns: IAC) maar ze hadden moeite met het regelen van visa's. Denk dat ze het overboord hebben gegooid, maar geen flauw idea. Belletje richting Teuge kost je niks.

my 2 cents als je in europa aan een baan wilt komen...

JAA opleiding (buiten de lands grenzen) zo goedkoop mogelijk scoren voor rond de 40.000 E >> JAA type 737/320 scoren buiten NL voor rond de 20.000 E >> solliciteren bij de MAC (die met die gele M op z'n dak ja, niet dus bij die van meneer Schroder) en beginnen met schrijven..

FD
 
Was gewoon nieuwsgierig naar de laatste stand van zaken. Nostalgische bui denk ik, ik was door mijn foto album aan het bladeren en zag mezelf voor N245DH staan.
 
Overigens mis ik de Sewerpipe niet hoor. Mijn rug en gehoor zijn nooit meer hersteld, maar in alle eerlijkheid, toch 3000 veilige uurtjes op het ding gehad.
 
Back
Top