Airwork site erg rustig geworden

Ssselayer

New member
Het valt me op dat de site in vergelijking met 10 jaar terug erg rustig is geworden. De tijd dat ik de heftige discussies nog kan herinneren is lang geleden. Heeft nu iedereen een baan of zijn er nu alternatieven gekomen voor de Nederlandse Pprune??
 
De ouderen hebben geen tijd en of zin meer, de diehards niet meegerekend. Misschien is het tijd voor reclame op andere luchtvaartsite, dan kunnen de jonkies dit weer vinden.
 
Een aantal veel posters zijn in de afgelopen jaren vertrokken.
Paar jaar geleden waren er ineens ‘moderators’ waar je nu ook niets meer van hoort.
Amerika subforum is zo goed als dood.
Sommige fora gaan weken soms maanden zonder nieuw bericht.
Je hebt zelf ook maar 4 posten in 7 jaar trouwens. ;)
Ik leef op mijn telefoon als ik op rotatie ben dus ik check 4-5 verschillende fora (ook niet luchtvaart) meerdere keren per dag.
 
Vind je het gek dat men vertrekt?

Je mening is welkom hier zolang die maar precies in lijn is met de VNV en KLM zienswijze.
Lang leve de echte PPRUNE waar veel meer know-how is en je wel gewoon van gedachte kan wisselen met bezoekers zonder de bekrompenheid.
 
Jumbo, met jouw post doe je exact hetgeen waar je KLMers/VNVers (?) van beschuldigt: je slaat de discussie op voorhand dood. Ik ben wel benieuwd naar wat concrete voorbeelden. Dat een mening of feit jou persoonlijk niet aanstaat zou toch niet moeten uitmaken. Blijf juist posten! Het houdt de discussie levendig. Alleen liever wel iets respectvoller, je scheert hiermee +/- 3000 man/vrouw over een kam. Er is ook meer in de luchtvaart dan alleen KLM/VNV ;-)!
 
Ik denk dat veel hier voornamelijk lezen maar nooit (weinig) posten.
Het zou aardig zijn als mensen wat meer bereid zijn hun ervaring/kennis en hun meningsverschil delen.
MC, 44 Posts in 9 jaar.
Voorlaatste post 6 maanden geleden.
Niet persoonlijks, gewoon een observatie.
 
Het viel mij ook op, voorheen was het dusdanig druk dat je alle 'levende' topics niet zo gemakkelijk kon bijhouden.
Ik denk dat er inderdaad meer mensen lezen in plaats van reageren, wellicht trekt het weer aan, zo niet dan moeten we propageren.
 
En neem niet alles letterlijk, of heel sereneus......hahahaha
Zeker mijn posts niet !
Ik vind humor belangrijk in het leven, en dat mis ik toch bij veel posters.
Ik zou het prettig vinden als collegea meer job openings plaatsen.
Natuurlijk zitten we met z`n allen uren op het internet te struinen, maar interne vacatures hier direct plaatsen, lijkt mij een goeie !
Zo zoekt mijn werkgever met spoed vlieginstructeurs. L3 heeft plaatsen vrij in Engeland en Portugal. Voor interne info: send me a message.
PSV wederom kampioen.......oleoleoleole...:grijns: In Amsterdam hebben ze helemaal........:haha:

Groet,

Ger
 
Ik denk dat het vooral rustig is geworden door Facebook. Hetzelfde is op het VNV forum gebeurd, daar is het ook veel rustiger. De discussie vindt nu vooral plaats op Facebook.
 
Vind je het gek dat men vertrekt?

Je mening is welkom hier zolang die maar precies in lijn is met de VNV en KLM zienswijze.
Lang leve de echte PPRUNE waar veel meer know-how is en je wel gewoon van gedachte kan wisselen met bezoekers zonder de bekrompenheid.



Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niveau van bepaalde mensen daar soms nog lager vind dan hier op Aiwork....
Sorry, het klinkt hard maar hoe mensen daar elkaar onderuit kunnen halen in discussies is soms best schokkend. Dan vind ik het hier op airwork nog wel netjes gaan grootste deel van de tijd...
 
Brabant en Limburg hadden we al in de 19e eeuw aan de Belgen moeten verkopen.
Nu dat eruit is kunnen we terug naar het onderwerp.

Het begint langzaam aan de laatste weken wat meer verkeer te krijgen lijkt het.
Het KLM draadje had vrij veel belangstelling.
Maar als je hier iets vandaan haalt ( gratis advies) breng dan ook wat terug.
 
Ik denk dat veel hier voornamelijk lezen maar nooit (weinig) posten.
Het zou aardig zijn als mensen wat meer bereid zijn hun ervaring/kennis en hun meningsverschil delen.
MC, 44 Posts in 9 jaar.
Voorlaatste post 6 maanden geleden.
Niet persoonlijks, gewoon een observatie.

Europe-American,

Daar heb je zeker een punt. Met enige regelmaat lees ik hier mee, maar post niet bijzonder veel. Oprecht respect dat jij dit wel doet, zeker in het promoten van- en uitleg geven over de modulaire weg in Amerika. Altijd leuk om te lezen!
Mijn trigger was het bericht dat meningen anders dan die van KLM'ers niet geaccepteerd zouden worden op dit forum. Wat mij betreft onzin en ik hoop dat niemand om die reden of om dit soort berichten wegloopt.
 
Back
Top