Airwork, a new course

Airwork is er weer :) En ons eerste nieuwe spam account is reeds actief op het forum :-(
(Ik kreeg al een PM van hem/haar)
 
Last edited:
Airwork is er weer :) En ons eerste nieuwe spam account is reeds actief op het forum :-(
(Ik kreeg al een PM van hem/haar)
Ja gezien, en ook verwijderd. Het valt nog mee tov hoe het was bij de oude versie. Dit lijkt dus een handmatig opgezette spamaccount. Als het erger wordt dan neem ik maatregelen en voeg ik een captcha (controle vraag) toe aan de registratie.
 
Even een mail naar 7600 gebruikers blijkt toch lastig. Ik moet dit elders doen want de hostingpartij staat dit niet toe. Maar het staat nog op de agenda!

Inmiddels staat er ook weer nieuws op de voorpagina!
 
Ik zag het, de spammers komen blijkbaar uit Rusland. Dat is in ieder geval te weren. Verder ga ik kijken of PM's pas mogelijk zijn als je enkele posts hebt gemaakt op het forum.
 
yunindis519 started a new conversation with you at Airwork.

Roger Wilco, hеy) Еmilly, 25, fеmаlе. Rаtе my nаkеd phоtоs on sеx dаting sitе, сliсk linк:
 
Bedankt voor het rapporteren allemaal. Ik heb maatregelen genomen maar soms lijken deze nog niet genoeg. De volgende stap zou zijn om aanmeldingen handmatig goed te keuren. Dat neem ik nog in overweging.
 
Back
Top