Airwork, a new course

Over de mobiele browser versie: in de portrait stand is niet te zien of er in een bepaald subforum een nieuwe post is geplaatst. In landscape wel, maar dan weer niet als een subforum is onderverdeeld (KLM/KLC/etc). Is dit customizable?

Zou het ook handig zijn als er een makkelijkere manier is om de laatste topics en/of reacties te zien? Ik zal in ieder geval extra aandacht besteden aan de mobiele variant.
 
Zeker wel! Op de oude versie gebruikte ik nooit anders dan de knop "berichten van vandaag".

Nachtrage: maar kijk, daar is nu plots een knop "Today's posts", dat komt verregaand overeen met wat ik bedoelde. Bravo!
 
Last edited:
Zou het ook handig zijn als er een makkelijkere manier is om de laatste topics en/of reacties te zien? Ik zal in ieder geval extra aandacht besteden aan de mobiele variant.

In de vorige versie kon ik binnen een topic met een knop springen naar het eerste ongelezen bericht. Nu is er een knop "latest activity" die alleen maar de sortering omkeert, maar dan moet ik nog steeds zoeken waar ik ook al weer gebleven was. Kan die knop weer terug? Verder hulde voor de mooie nieuwe site. Ik zie dat het woord "bulletin board" vervangen is door "forum", dus we zijn weer terug in deze eeuw. ????
 
In de vorige versie kon ik binnen een topic met een knop springen naar het eerste ongelezen bericht. Nu is er een knop "latest activity" die alleen maar de sortering omkeert, maar dan moet ik nog steeds zoeken waar ik ook al weer gebleven was. Kan die knop weer terug? Verder hulde voor de mooie nieuwe site. Ik zie dat het woord "bulletin board" vervangen is door "forum", dus we zijn weer terug in deze eeuw. ????

Screenshot 2020-03-15 at 19.30.34.png

Je ziet deze knop wel voor de titel op het forum staan.
 
Hoi Vincent,

Wat fijn dat je de taak op je genomen hebt om het over te nemen. Lijkt me veel werk.

Destijds heb ik veel gehad aan het forum voor wat betreft tips voor de selectie, maar ook om gewoon meer over de luchtvaart in al haar facetten te lezen. Dit is al wel een aantal jaar geleden en helaas merk ik dat het al een poos vrij rustig is op het forum.

Nu heb ik eindelijk besloten zelf niet alleen maar te gaan lurken, maar toch een account aan te maken. Wie weet kan ik aspi’s helpen. Maar misschien ook dat er meer mensen alleen meelezen en uiteindelijk toch mee willen schrijven.

Nu dus even een berichtje voor jou om te laten weten dat je werk gewaardeerd wordt!
 
Allen, de komende tijd zal ik airwork overzetten naar een nieuwe hosting partij. Die was meer mogelijkheiden heeft en financieel voordeliger is. Met ingang van morgen zal ik een backup maken en het een en ander over gaan zetten. Iets wat voor nu onveranderd blijft is de forum software, ik zou graag overstappen naar betere software want vBulletin is verre van ideaal maar voor nu laat ik het even voor wat het is. Wel wil ik weer even kijken naar de verschillende subfora en het een en andere samenvoegen op opschonen.
 
Thanks Vincent, werkt weer goed!
ah, fijn dat je even kon kijken. Ik weet, het heeft veel te lang geduurd. Dat heeft allerlei redenen. Maar het belangrijkste is, dat het forum er weer staat. En nu in een moderner jasje.
 
Vraag is of het verstandig is geweest om het een jaar (?) op zwart te zetten.
Traffic was al laag en afnemend hoe leuk of nieuw of veilig het mag zijn; dat had allemaal wel wat beter gecommuniceerd mogen worden.
Ik begrijp dat het gratis is en dat we niets hebben in te brengen maar dit kon wel eens een lege parkeer garage worden.
 
Precies mijn idee. Is het mogelijk om alle gebruikers een mailtje te sturen dat Airwork weer terug is? Ik kwam er toevallig achter toen ik wat aan het browsen was. Ik zie ook dat alle abonnementen op onderwerpen verdwenen zijn, dus als ik nu reageer op een bericht van voor de Grote Stilte om te vragen hoe het er nu mee staat krijgt de topic starter daar geen bericht van. Zo krijg je mensen niet meer terug.
 
Een mail om iedereen weer te attenderen lijkt me inderdaad een goed idee. Ga ik doen.
 
Heb toevallig gezien dat het forum weer online is, top!
Maar een e-mail lijkt me idd een goed idee om mensen weer terug te halen.
 
Dank u (van de toekomstige piloot), voor het werk dat u hebt gedaan. Ik ben blij dat ik deel mocht uitmaken van deze gemeenschap ! :)
 
Back
Top