Afrika Film III

RunningRabbit

New member
Daar is ie dan! Nummer III in de reeks van mijn tijd in Afrika.
Ik heb tijdens het aswolk debacle wat tijd gehad om een nieuw edit programma te proberen. Sommige beelden heb ik al eerder gebruikt in wat filmpjes. Maar heb er nu een wat meer ''cinematische'' versie van geknutseld. Heb het via Vimeo ge-upload (bedankt voor de tip JPC!) dus even ontdekken hoe ik kan embedden.

Enjoy!

http://vimeo.com/11652086

(ooowke, iemand een idee om Vimeo video's hier te Embedden?)
 
Embedden kan alleen met youtube of google video. Aangezien youtube tegenwoordig ook in 720p en 1080p HD laat zien zou ik het gewoon (ook) naar youtube uploaden, heb je ook een veel groter publiek (alleen tegenwoordig ook ads helaas). Met embedden hier kan je echter geen full screen doen direct, dus gaat dat HD effect verloren, dus wat dat betreft maakt het niet uit. Enige verschil is dat bij Vimeo de HD mode standaard al aan staat en bij youtube helaas niet, daar moet men het handmatig switchen elke keer. Ander verschil is dat men Vimeo niet vanaf de meeste smartphones kan laten spelen (nog, totdat zij ook switchen naar html5). Nu kunnen airworkers die vanaf iphone (doe ik nogal vaak), ipod, ipad en andere smartphones lezen het filmpje dus niet bekijken. Netto is youtube dan denk ik de beste keuze.

Leuk filmpje trouwens, aardig grainy effect ook.
 
Bedankt voor de reacties! Ik heb daar in 2007/08 gevlogen. Vlieg er dus al een tijdje niet meer.
Nosig, helaas zelfs na het kopen van de CD mocht ik van youtube niet de muziek gebruiken. Dus die weigeren de audioband. Helaas!

RR
 
In het geheel? Ik heb met 1 video dat ze de muziek enkel in Duitsland niet willen spelen. Zo suf...
 
Yup, hij weigert hem in het geheel. Mijn vorige filmpjes werden goedgekeurd dus jammer dat deze er niet bij kan. Maar goed, Vimeo is er blij mee.
 
Mooi filmpje!
Je hebt wel die embed code gevonden neem ik aan? Ik heb die embed code hier maar persoonlijk heb ik geen flauw idee wat ermee moet gebeuren. Waarschijnlijk heb je dat al geprobeerd.
 
Mooi filmpje!
Je hebt wel die embed code gevonden neem ik aan? Ik heb die embed code hier maar persoonlijk heb ik geen flauw idee wat ermee moet gebeuren. Waarschijnlijk heb je dat al geprobeerd.

De embed code die jij bedoelt, die bij het filmpje zelf vaak staat gepubliceerd, is bedoeld om te integreren in html pagina's. Echter kan er in dit forum geen html gebruikt worden (sommige andere fora wel), de enige opties zijn gelimiteerd tot de knoppen bovenin je edit scherm. Html is vaak bewust niet aangezet in fora om eventuele kwaadwillende html coderingen te voorkomen.
 
Heee vette film en de muziek past ook erg goed!

Wat voor soort werk deed je daar als ik vragen mag? Pax/cargo/medische vluchten oid? Vliegen daar lijkt me wel wat...
 
Mooi filmpje! Voor wie vloog je daar als ik vragen mag? Ben zelf bijna klaar met de EPST opleiding en ook erg geinteresseerd in de mogelijkheden in Afrika.
PS. 'No I don't want to wait forever' in de muziek bewust gekozen neem ik aan? ;)
Succes met je verdere carriere iig!
 
Vroegah deed de ab-inito eerst zoeken, hij wilde beslagen te ijs komen... tegenwoordig... spuien en vragen...

Als je de filmpjes van RR hebt gezien, zoveel S340 vliegen er ook weer niet rond daar...

Pak er een operatorlist bij..

Dan kom je een heel eind...
 
Oke oke, excuses voor mijn luiheid ;) .. Had natuurlijk zelf al wel een vermoeden voor wie het zou zijn. Na niet zo lang zoeken was dat vermoeden idd aardig bevestigd.
 
Vroegah deed de ab-inito eerst zoeken, hij wilde beslagen te ijs komen... tegenwoordig... spuien en vragen...

Als je de filmpjes van RR hebt gezien, zoveel S340 vliegen er ook weer niet rond daar...

Pak er een operatorlist bij..

Dan kom je een heel eind...

Ik toonde alleen wat interesse... Ik hoef geen adres om te solliciteren als je dat dacht. Maar met behulp van je tip heb ik dit gevonden:

http://www.ctk.com.gh/ct_home/
 
Back
Top