Afbouwen Loss of license verzekering.

Waarschijnlijk iets wat velen op dit forum al weten maar toch wil ik even de aandacht op richten. Zelf wist ik het dus niet en heb zodoende jaren te veel betaald.

Tijdens het afsluiten van de lening bij de ABN AMRO wordt je verplicht (begrijpelijk) om verschillende verzekeringen af te sluiten. Onder andere een Loss of Training expenses.

Deze verzekering wordt afgesloten voor het initiele bedrag en ook al vermindert je lening de verzekeringspremie veranderd niet mee!! Je moet zelf de ABN AMRO opbellen en vragen of ze de verzekering willen aanpassen aan je huidige lening. Scheelt toch weer een paar tientjes per jaar en elke euro niet naar de ABN is op een betere manier te besteden :biertje:
 
Tijdje geleden met MK contact hierover gehad en hem gevraagd om mijn verzekeringen te verlagen. Tijdens het telefoongesprek hem gevraagd of ik hun deze opdracht kon geven via email maar dit kon volgens hem niet want ze hadden mijn handtekening nodig. Of het kon wel maar dan zou hij mij een brief moeten sturen die ik dan zou moeten ondertekenen.

Dus alsnog maar een briefje geschreven, netjes ondertekent en opgestuurd. Krijg ik van de week een brief van MK dat hij mijn opdracht ontvangen had maar dat ik de papieren even moest ondertekenen.

Moraal van het verhaal; A) geloof niets wat MK zegt. B) gewoon een mailtje sturen en dan krijg je de papieren vanzelf thuisgestuurd.
 
Back
Top