adf frequenties voor de finale

flying willy

New member
helaas ben ik een van de personen die zondag tijdens de finale moet werken.
heeft iemand een overzicht van de juiste frequenties om de voetbal wedstrijd eventueel te kunnen volgen?

Op dat moment vlieg ik ongeveer van Bologna naar Trapani en terug.

Alvast bedankt!!!!
 
Je kan 747 proberen. Weet niet of die tot daar reikt. Anders HF frequenties gebruiken. Even googlelen naar de wereldomroep. Daar zal voor de finale een lijstje met tijden en frequenties staan.
 
Als het goed is kan je vanaf zo rond GVA op 1296 (Wereldomroep) perfect de wedstrijd volgen!

Ooops.. Dit werkte voor de kwart finale, maar of dit ook zondag gaat werken weet ik niet.
 
Last edited:
as je duits verstaat kan je ook nog 576 proberen. Best een sterke zender, is tot voorbij de alpen te ontvangen. Zit wel ruis op de lijn vanuit Spanje
 
Via ATC? Noodfrequentie 121.5 was al meer dan voldoende de afgelopen week, de wedstrijden waren daarop perfect te volgen. 'What's the score? What's the score? Einz null. For who? For who? Espana por siempre!! etc.' En dat was niet eens de fnale. Natuurlijk waren een paar Engelsen over de rooie omdat ze ineens geen practice pans meer konden uitvoeren, maar dat kon de pret niet drukken. Ook leuk waren de wanhopige Nederlanders die om de vijf minuten schuchter vroegen: 'Guysh, doesh anyone have a friekwency to listen to the match?'

Duidelijk geen Airworkers:haha:
 
Via ATC? Noodfrequentie 121.5 was al meer dan voldoende de afgelopen week, de wedstrijden waren daarop perfect te volgen. 'What's the score? What's the score? Einz null. For who? For who? Espana por siempre!! etc.' En dat was niet eens de fnale. Natuurlijk waren een paar Engelsen over de rooie omdat ze ineens geen practice pans meer konden uitvoeren, maar dat kon de pret niet drukken. Ook leuk waren de wanhopige Nederlanders die om de vijf minuten schuchter vroegen: 'Guysh, doesh anyone have a friekwency to listen to the match?'

Duidelijk geen Airworkers:haha:

haha, komt inderdaad erg bekend voor!
bedankt voor de reacties, helaas was 121.5 toch niet zo spectaculair als dronken luidkeels voor de tv in de kroeg te staan schreeuwen.....
 
Back
Top