actie gevraagd

Als ik vanaf Sandefjord Torp naar huis wil vliegen. Dan kan ik kiezen tussen Schiphol en Bremen. Schiphol voor minimaal zo'n 220 euro retour en Bremen voor maximaal 75 euro retour. Dan is de keuze toch snel gemaakt. Ik zou graag via Nederland vliegen, maar voor zo'n groot verschil wordt je gewoon gedwongen om uit te wijken.
 
ik vlieg al jaren niet meer van NLse velden,
Nu mensen naar de pieken kijken, gaat NLse staat en schiphol het moeilijk krijgen..

aan de ene kant de staat zakken vullen, en aan de andere kant gaat het er harder uit aan de mensen die hun baan verliezen..

vliegtax, landingsgelden en wat dacht je van parkeergeld voor je auto
in ANT gratis parkeren, in RTM voor een week 55 euro, en in AMS 86 euro.
 
Dat laatste wat FlightCadet zegt is nog het meest absurde. Er was al voordat de vliegtax ingevoerd werd, voorspeld dat het meer geld (en dus ook banen) zou gaan kosten dan het op zou gaan leveren en dat mensen zouden uitwijken naar andere vliegvelden. Het resultaat liegt er niet om. Maar dat sommige mensen een politiek een plaat voor hun kop hebben is ook niets nieuws :)
 
Eind bestemming is Groningen, van daaruit is Bremen beter aan te rijden dan Schiphol. Naar Schiphol sta je om de tijd dat ik aankom langer in de file dan dat de vlucht duurt :)
 
Back
Top