Aanwijzen begonnen..!?

Ik begrijp dat er zelfs 747 vliegers (geen coco's) nu tijdelijk opgeleid worden als loadplanner, vrijwillige. Wel leuk op zich voor een kijkje achter de schermen, minder voor de jaarcontracters die nu weggestuurd worden.
 
Last edited:
ach ik zie het wel of ik volgende biedronde een paar jaar sabatical krijg toegewezen (coco)....

Hoorde vorige week dat we vanaf begin volgende jaar op de 70/100 aan de linkerkant met -1 zitten en rechts +25....

Maarja eerst moet de hele 50 operatie nog worden opgedoekt...

Zo, weer genoeg aan studie ontwijkend gedrag gedaan, back to the books... morgen heerlijk TR2-2009 :)
 
Ik begrijp dat er zelfs 74 vliegers (geen coco's) nu tijdelijk opgeleid worden als loadplanner, vrijwillige. Wel leuk op zich voor een kijkje achter de schermen, minder voor de jaarcontracters die nu weggestuurd worden.

Zijn coco's dan geen vliegers?!?!?:confused:.. Shit!!:dozey:
 
Hoorde vorige week dat we vanaf begin volgende jaar op de 70/100 aan de linkerkant met -1 zitten en rechts +25....

Ik heb begrepen dat er door de nieuwe leveringsplanning van dat nieuwe plastic vliegmasjien er zelfs wat F100's vertraagd worden uitgefaseerd, en er begin volgend jaar zelfs wat opleidingen worden gepland voor de linker fokkerstoel.
 
Ik heb begrepen dat er door de nieuwe leveringsplanning van dat nieuwe plastic vliegmasjien er zelfs wat F100's vertraagd worden uitgefaseerd, en er begin volgend jaar zelfs wat opleidingen worden gepland voor de linker fokkerstoel.

Het lijkt wel of er wekelijks nieuwe ontwikkelingen zijn. In deze markt zou je zeggen het is positief wanneer er snel dingen veranderen. Aan de ene kant is dat natuurlijk zo, maar ik maak mij dan toch zorgen wanneer deze veranderingen negatief zijn. Zo zal een van de embrear`s die dit jaar komt meteen via een dry lease constructie doorgeleverd worden aan een andere maatschappij....
 
Het lijkt wel of er wekelijks nieuwe ontwikkelingen zijn. In deze markt zou je zeggen het is positief wanneer er snel dingen veranderen. Aan de ene kant is dat natuurlijk zo, maar ik maak mij dan toch zorgen wanneer deze veranderingen negatief zijn. Zo zal een van de embrear`s die dit jaar komt meteen via een dry lease constructie doorgeleverd worden aan een andere maatschappij....

Vergeleken met de vorige biedronde valt me de huidige vacaturelijst voor jan 2010-jul 2010 alles mee.
 
...Zo zal een van de embrear`s die dit jaar komt meteen via een dry lease constructie doorgeleverd worden aan een andere maatschappij....

Bron? Bedoel je niet een sale and lease-back constructie?

In de laatste i190 wordt gewoon over 17 kisten gesproken; in April 2010 hebben we 15 E-190's. In Augustus en September worden nummer 16 en 17 afgeleverd.
 
Back
Top