Aannames 2015

Thanks voor je uitleg 767! Much appreciated. Het lijkt me een leuk bedrijf om voor te werken van wat ik hoor. Toch denk ik niet dat je met dat salaris veel ervaren 76 FO's gaat aantrekken. Misschien heb ik t mis.
 
Mee eens JIP. Al zitten er bij MP nog wel een aantal jongens die absoluut niet willen verkassen en wel eruit moeten binnen een jaar. Krijgen nig eens 2 jaarsalarissen mee om het verschil op te vangen. Wellicht dat die jongens nu juist wel interesse hebben. Ik heb verder geen idee.
 
Niet per se. Ik werd ook opgebeld voor een uitnodiging. Na de nodige vragen stellen heb ik het aanbod helaas toch vriendelijk links laten liggen.
 
Hypotetisch, maar is het mogelijk om met PIC uren op de 737 binnen te komen bij Arke en binnen redelijke tijd door te stromen naar de 76/78? (FO aangezien ik geen widebody ervaring heb)

Sorry, weet te weinig van Arke/Tui om een redelijke inschatting te maken.
 
Last edited:
Zolang je minimaal 500 uur 737 hebt kun je op elke kist binnen de vloot geplaatst worden. Het is maar net voor welke kost ze mensen nodig hebben. DEC is uitgesloten, er staan voldoende Fo's klaar voor een upgrade.
Garantie tot de drempel uiteraard ;)
 
Volgens mij hebben ze onlangs gesprekken gevoerd met nieuwe fo's voor op de 73 en 76. Ik weet niet of er nog een ronde komt.
 
Back
Top