Aannames 2015

Iedereen komt binnen op een contract voor bepaalde tijd. De laatste paar jaren zijn de meeste contracten verlengd en de meeste over gegaan in contracten voor onbepaalde tijd, met uitzondering van de ex KLS'ers.
 
Kan iemand mij vertellen of er ook gekeken word naar NTR? En hoe kijken ze naar eerdere ervaring qua salarisschaal?
 
Als FO, heb nu een vast contract dus voor alleen een zomer wil ik niet weg. Helaas, want lijkt mee een leuke maatschappij om voor te werken!
 
Als FO, heb nu een vast contract dus voor alleen een zomer wil ik niet weg. Helaas, want lijkt mee een leuke maatschappij om voor te werken!

Same here,, werd benaderd via de mail een poosje terug voor 11 maanden vliegen. Geen garanties verder, dus helaas niet op in kunnen gaan :dozey:
 
Helaas, ik denk dat ze geen hoop willen geven te blijven. Zover mij bekend zijn er nog geen contracten geweest die niet zijn verlengd na 1 zomer (uitzonderingen daar gelaten maar dat had andere redenen).


Ervaring wordt meegenomen dmv ervarings jaren (volgens mij alleen jet) in de salaris formule.
 
Helaas, ik denk dat ze geen hoop willen geven te blijven. Zover mij bekend zijn er nog geen contracten geweest die niet zijn verlengd na 1 zomer (uitzonderingen daar gelaten maar dat had andere redenen)

Heb er expliciet naar gevraagd, er was geen kans op verlenging na de zomer.. Jammer dat ze zich dit kunnen veroorloven door alle tijdelijke klsers!
 
Heb er expliciet naar gevraagd, er was geen kans op verlenging na de zomer.. Jammer dat ze zich dit kunnen veroorloven door alle tijdelijke klsers!

Dat roepen ze al jaren. En toch is er na de zomers niemand niet verlengd, tenzij andere redenen zoals hierboven ook reeds gemeld..
 
Dat heet "een slag om de arm houden" Je hebt dan altijd een uitweg...
In het "gewone" leven niet ongebruikelijk. Ook eerst een half jaar contract. Onbepaald komt iets later, of niet...
 
Dat snap ik, dat heb ik gewone wereld ook altijd gehad. Maar dat is toch iets anders dan te zeggen dat er absoluut geen kans is op verlenging? Helemaal als jij zo stellig stelt dat er wel kans is op verlenging.
Nogmaals even voor de duidelijkheid, het lijkt me een erg leuke maatschappij om voor te werken:biertje:
 
Back
Top