Aannamens 2013?

Over die (mogelijk) 6e 738 hoor je nu al ruim 2 jaar.. uitstel afstel?

De enige die het daarover heeft is Wikipedia, en we weten allemaal hoe het daar op komt.

Er zou in een eerder stadium (APR12) al een hagelnieuwe 738 vanaf Boeing naar Arke gaan. (PH-TFE) Echter in het jaar (AUG11) vooraf de geplande komst van de PH-TFE kreeg men de mogelijkheid om tegen een zeer goede prijs een jonge 2e hands te leasen (nu bekend onder de PH-TFF), waardoor de PH-TFE uitgesteld is, mede gesterkt door de oprichting van Corendon Dutch in diezelfde periode.

Nu wordt de veranderende markt in de gaten gehouden (wat gaat er bv gebeuren met HV als vakantiecharter) en daarmee de mogelijkheid open gehouden voor de komst van een eventuele 6e, waar verder nog niets feitelijks over bekend is.
 
Snap ik, maar zo kan je ook stellen dat de veranderende markt in de gaten wordt gehouden en daarmee de mogelijkheid open gehouden voor de komst van een eventuele 7e, 8e en 9e..

Oftewel weinig aanleiding om hier serieus rekening mee te houden (een 6e 738 dan) als je hoopt op een plekje bij Arke..
 
Mailadres

Mailadres

Heeft iemand enig idee of Arke nog een mailadres heeft waar sollicitaties heen kunnen? De open sollicitatiefunctie op de site laat namelijk een hoop te wensen over. In een PB mag ook. Bij voorbaat dank!
 
Heeft iemand enig idee of Arke nog een mailadres heeft waar sollicitaties heen kunnen? De open sollicitatiefunctie op de site laat namelijk een hoop te wensen over. In een PB mag ook. Bij voorbaat dank!

Mij werd juist verteld de open sollicitatiefunctie te gebruiken op hun website. Je krijgt dan binnen 1-2 maanden te horen, dat je zult worden opgenomen in hun database :yeehaa:
 
Mij werd juist verteld de open sollicitatiefunctie te gebruiken op hun website. Je krijgt dan binnen 1-2 maanden te horen, dat je zult worden opgenomen in hun database :yeehaa:

Schappelijke tijd, ik weet alleen niet wat ik moet invullen bij gewenste aantal uren per week, dat rechtvaardigt het gewenste salaris namelijk niet.

Dus mocht iemand een mailadres hebben, heel graag! :rolleyes:
 
Back
Top