Aannamens 2013?

Binky Junior

New member
Geachte Arkefly Piloten,

1.Weet iemand of er al geruchten zijn wanneer er weer sollicitaties gaan plaats vinden bij ArkeFly?
2. Vloot uitbreiding?
3. Rooster B737 en indien gezagvoerder (hoeveel uur per jaar B737)
4. Interesses van Arke in Line Training Captains/TRI/TRE's
5. "Mixed fleet" options

De e-mails van HRM zijn niet echt duidelijk. Het gaat hierbij om "direct entry" Captain B737 eventueel TRI/TRE/LTC of B767.

PS: Personal Messages (PM's) zijn van harte welkom, ook van co-piloten en instructeurs Arke.
Groeten

BJ
 
Mag ik ook antwoorden?

Vlootuitbreiding:
Zover ik het heb begrepen:
VOorjaar 2013 de TFF 737 terug van JAF.
Voorjaar 2014 de PH TFE 738
Voorjaar 2014 de eerste 787 PH-TUI. Uitfasering van de 1e 763 PHAHX
Najaar 2014 de 2e 787. Uitfasering van de 2e 763 PHAHQ
Voorjaar 2015 de 3e 787.

Heel misschien een 76W erbij. PH-OYD. Maar daaromtrent heb ik in ieder geval weinig meer gehoord. Als je wilt kan ik je de TFL CAO wel even PM-en, daar staat ook in hoe de roosters tot stand komen.

BTW, tot 2x het woord aannamens verkeerd spellen beloofd weinig goeds.... ;)
 
Mag ik ook antwoorden?

Vlootuitbreiding:
Zover ik het heb begrepen:
VOorjaar 2013 de TFF 737 terug van JAF.
Voorjaar 2014 de PH TFE 738
Voorjaar 2014 de eerste 787 PH-TUI. Uitfasering van de 1e 763 PHAHX
Najaar 2014 de 2e 787. Uitfasering van de 2e 763 PHAHQ
Voorjaar 2015 de 3e 787.

Heel misschien een 76W erbij. PH-OYD. Maar daaromtrent heb ik in ieder geval weinig meer gehoord. Als je wilt kan ik je de TFL CAO wel even PM-en, daar staat ook in hoe de roosters tot stand komen.

BTW, tot 2x het woord aannamens verkeerd spellen beloofd weinig goeds.... ;)


BTW: BeloofD.

Als je dan iemand corrigeert... ;)
 
Bedankt voor de PM's

Ik ben weer een heel stuk wijzer.

B767-300ER, mijn excuses voor mijn Nederlands. Het is niet mijn moedertaal. Mijn Apple corrigeert soms wat ik niet wil, maar wat ik vervolgens dan niet zie.

Ik had nadrukkelijk gevraagd om reacties van ArkeFly piloten die momenteel voor het bedrijf werken.

Je antwoord, wordt gewaardeerd.

BJ
 
Mijn opmerking was ook meer als grapje bedoeld!
Succes verder en hopelijk hebben de TFL vliegers je goed geholpen!
 
solliciteren en met HRM om de tafel om alles te weten te komen, zou ik zeggen.

Als B767 je al de CAO heeft gemaild, heb je alles.
Momenteel druk met een nieuwe CAO.....
 
Binky Junior,

Even off topic, maar FlyDubai?

Ik zit zelf sinds 2011 bij FDB en ben toch nieuwsgierig....

Ik dacht namelijk dat ik de enige Nederlander hier was.
 
. B767-300ER, mijn excuses voor mijn Nederlands. Het is niet mijn moedertaal. Mijn Apple corrigeert soms wat ik niet wil, maar wat ik vervolgens dan niet zie.

Mogelijk dus niet uit NL :kerst:
 
Mogelijk dus niet uit NL :kerst:

Hoogstwaarschijnlijk wel met een Nederlands paspoort.....

Correct me if I'm wrong maar zover ik weet worden er geen mensen aangenomen bij ArkeFly zonder Nederlands paspoort.

Ik wacht het antwoord van Binky Junior even af. (PM mag natuurlijk ook)
 
Als captain kom je enkel als freelancer aan het werk. DE captains gaat op een ongelooflijk grote weerstand uitkomen gezien er genoeg mensen klaar zijn en staan te popelen om intern te promoveren.
 
Hoogstwaarschijnlijk wel met een Nederlands paspoort.....

Correct me if I'm wrong maar zover ik weet worden er geen mensen aangenomen bij ArkeFly zonder Nederlands paspoort.

Ik wacht het antwoord van Binky Junior even af. (PM mag natuurlijk ook)

Volgens mij vliegen er bij TFL wel degelijk captains zonder Nederlands paspoort?
 
Iemand enig idee hoe de stand van zaken bij Arke op dit moment is?

In de winter geen aannames.
Per saldo wordt er vanaf april met 1 machine minder gevlogen (1x 788/4x 763/5x 738 in S14, 3x 788/1x763/ 5x738 in S15).
Wellicht als er nog een 6e 738 komt, maar zover mijn kennis strekt is daar nog niets over bekend.
 
Back
Top