aanname Lufthansa - Medizinische Firmentauglichkeitsuntersuchung

captainflinston

New member
Voor diegene die de Medizinische Firmentauglichkeitsuntersuchung moet doen,
Aeglia in Lelystad kan het onderzoek helemaal begeleiden.
Een aantal onderdelen zoals röntgenfoto's kunnen niet in Nederland worden gedaan en Aeglia kan hiervoor afspraken bij klinieken in Duitsland inplannen.
 
Last edited:
Lufthansa neemt niet aan..........
En als ze aannemen is de keuring gewoon gratis in frankfurt.......

Dus snap deze reclame niet echt.......

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk
 
Dient even gecorrigeerd te worden wat Captainflinston zegt. Dit betreft de medische keuringen van Austrian Airlines, die nemen wel aan. Deze kunnen inderdaad gedaan worden bij Aeglia en vond ze inderdaad zeer professionneel. Gezien Austrian Airlines een dochtermaatschapij is van Lufthansa is het niet geheel out van Captainflinston zegt ;)
 
LH neemt sinds jaren niemand meer aan en schoolt ook intern amper om. Daardoor zijn er nu niet alleen theoretisch te weinig piloten, het heeft zelfs operationele gevolgen. Het zou mij niet eens verbazen als de tijden weer gaan komen dat ze toch weer ready entries op bijvoorbeeld de 11 nodig gaan hebben. Voor piloten zonder uren zie ik bij LH voorlopig geen kansen, maar wel bij de dochtermaatschappijen zoals Swiss, Brussels en Austrian. Want als de poorten bij LH weer open gaan zitten daar nog al wat van de eigen scholieren die dan weer terug naar huis willen. Volgende week weten we misschien meer.
 
Back
Top