Wanneer ik dit soort dingen lees, moet ik altijd denken aan het volgende wat ik een keer op pprune las:
" will feel free to reply!
Please do not say "Be very careful about what you sign your name to!" I have said this in public and will continue to look in to the issue.
Bottom line is I managed to get into the RHS of a 757 with my self funded Modular frozen ATPL- total cost £30 000.
I meet an EPST guy the other day, same job- cost to him £90 000!
Have a good one"
Oftewel, bekijk alle opties goed. Als je jong bent, is integrated met geleend geld zeker wel een optie, omdat je simpelweg meer tijd hebt om af te lossen en het niet zo erg is dat je op een houtje moet bijten voor een jaartje of 10. Want hoeveel kost het uiteindelijk wel niet? Kan je wel normaal leven met zo'n lening met een rentebetaling die elke maand weer betaald moet worden? Als je in engeland werkt en je hebt voordat je aan je vliegopleiding begon, niet gewerkt, kan je naar mijn weten ook je opleidingkosten niet af trekken van de belasting.
Kijk eens op de site van de speedwings, er worden toch wel veel jongens recent aangenomen bij de Klm, of dat over 2, 3 jaar nog steeds zo is, is de vraag, maar zeker wel positief:
http://www.speedwings.nl/