787

c150

New member
De eerste 8 van 13 787s gaan naar de UK. Nordic volgt volgens TUI. Wat blijft dan over over de verlieslatende NL tak (operationeel -11 of zo)?
 
Dat verlieslatend is hier al genoeg bediscusieerd hoe dat nou echt zit.
In het kort: Het gaat om TUI Nederland totaal en niet om TUI Airlines NL.
Stoelen elders inkopen had een meerprijs gehad die hoger lag als het totale verlies van TAN. Dat komt het totale resultaat van TUI NL dus ten goede.

VWB de 787 voor TFL:
1) Mei 2014, 2) Okt 2014 3) jun 2015

Bron: Op de Bok juni 2012.

Wat is jouw bron?

De rest van de 787's
2x JAF
1x Nordic
3x TFL
7x Thomson.

AFAIK
 
Last edited:
Het verlies was Tui NL. En de bron is TUI zelf. Die Arke 787 komt niet in 2014 lijkt mij. In ieder geval zijn de 13 van TUI bijna vergeven.
 
c150 said:
Het verlies was Tui NL. En de bron is TUI zelf. Die Arke 787 komt niet in 2014 lijkt mij. In ieder geval zijn de 13 van TUI bijna vergeven.

Uhm. Vertel. De 13 bijna vergeven??
Zie mijn post boven de jouwe. Of krijgt TUI Nordic er 5???
 
Het verlies was Tui NL. En de bron is TUI zelf. Die Arke 787 komt niet in 2014 lijkt mij. In ieder geval zijn de 13 van TUI bijna vergeven.

Die bij Arke komen wel. Zoals B767 zegt, in 2014 komen de eerste 2.
Never mind..
 
Waarom zouden ze bij Thomson met 7 B787 en 4B767 gaan rondvliegen, bij Nordic met 1B787 en 1B767 en bij Arke met 3B787 en 2B767? Ik snap dat niet.

Maar bij Arke denk iedereen dat ze er komen in 2014, alleen hebben mensen buiten arke hun twijfels.

Toen echter over het groeiscenario van Arke werd gepraat, dacht ook iedereen dat ze gek waren geworden daar, maar ze hebben het wel waar gemaakt. We shall see......
 
Waarom zouden ze bij Thomson met 7 B787 en 4B767 gaan rondvliegen, bij Nordic met 1B787 en 1B767 en bij Arke met 3B787 en 2B767? Ik snap dat niet.

Maar bij Arke denk iedereen dat ze er komen in 2014, alleen hebben mensen buiten arke hun twijfels.

Toen echter over het groeiscenario van Arke werd gepraat, dacht ook iedereen dat ze gek waren geworden daar, maar ze hebben het wel waar gemaakt. We shall see......

Omdat toen de 787's besteld werden de vloot er heel anders uit zag.
Toen der tijd vloog TFL nog met 3x 767.. dus 3x 787 zou ter vervanging van zijn.
Toen werd nog geen rekening gehouden met het feit dat MP zou stoppen, etc, etc, etc.
 
Die 787's komen gewoon hoor...

Snap niet dat de buitenwereld daar aan twijfelt. IDD was dat ook zo met de 737.

Ciao Steef
 
bij Arke met 3B787 en 2B767? Ik snap dat niet.

Maar bij Arke denk iedereen dat ze er komen in 2014, alleen hebben mensen buiten arke hun twijfels.

Toen echter over het groeiscenario van Arke werd gepraat, dacht ook iedereen dat ze gek waren geworden daar, maar ze hebben het wel waar gemaakt. We shall see......

VNV en Arke zijn al ingesprek over de komst van de 787. Zie "op de bok" van juni 2012. Simslots voor de TQ zijn al geboekt naar ik heb vernomen.
En wat is er vreemd aan 3x 787 en 3 x767?
 
Back
Top