500 uurs eis op tui website

@ Virga: Welcome to the wonderfull world of aviation. :yeehaa:

Dit is zeker niet de laatste keer dat je zoiets ziet. Accepteer het en scoor snel uren of wordt ambtenaar. Ownee, daar worden ook allochtonen en vrouwen voorgetrokken :rolleyes:

P.S. Je hebt een 767 rating en dan doe je selectie voor VLM?
 
@RTO

virga heeft een beetje een split identity volgens mij, heeft vandaag z´n c172r rating omgeruild voor een 76, en z´n ATPL uit de vriezer gehaald. Kan snel gaan in de luchtvaart eind vorige maand zat tie nog op gesprek bij de VLM.

:nicethread:
 
En nu heeft 'ie weer helemaal geen rating...

Geen wonder dat ze hem bij Arke niet willen als hij daar net zo'n houding heeft als hier. :stapelge:
 
En nu heeft 'ie weer helemaal geen rating...

Geen wonder dat ze hem bij Arke niet willen als hij daar net zo'n houding heeft als hier. :stapelge:

Kan iemand hem hier even de juiste bedoeling van het begrip "flexibel" uitleggen? :grijns:

Climb350
 
........"want, er is altijd een betere baan"

Jammer dat er geen pilotenbanen op Monsterboard staan eigenlijk.
En dan bedoel ik niet de slinkse reklame van Randstad he!

Anyway, afwijken van je standaard eisen. Tja stel dan ook geen eisen.
Stel dat iedereen wel eens van de sop's afwijkt, krijg je een mooi opgekloot zootje in de lucht zeg.

B.H. is toch zo van de procedures en standaarden?

en nu weer terug naar de vraag:

Wezzel,

Als het al zo is dat Arke ai's kan aannemen voor hun operatie, dan komt vast de vraag waar je die opleiding hebt gevolgd. Je kunt haast wel zelf invullen wat daar weer de eisen van zijn.
 
Last edited:
Als het al zo is dat Arke ai's kan aannemen voor hun operatie, dan komt vast de vraag waar je die opleiding hebt gevolgd. Je kunt haast wel zelf invullen wat daar weer de eisen van zijn.

Niet om te bashen, maar die begrijp ik even niet. Leg uit.
 
So, what else is new.

'Aanname beleid' is overal in de wereld een flexibel begrip, niet alleen in de luchtvaart. In het zakenleven is het ook mijn ervaring dat men zich meestal wel aan de 'richtlijnen' (de naam zegt het eigenlijk al) houdt, maar soms ook niet. Moet je maar net geluk dan wel pech hebben, op zo'n moment tellen andere criteria dan die je zou verwachten ;)
 
Ik vind persoonlijk 500 uur niet bijzonder hoog voor een baan waar je op een 767 terecht kan komen. Zijn hardere eisen in de wereld.
 
In de Om-A1 van arkefly staan the requirements for First officers.
naast hun 500 uurs eis staat ook nog:

OR, the successful completion of an ATPL integrated course in an approved FTO.

Dat er dus ook lowtimers aangenomen worden is dus niet zo heel gek. Heb je ook nog een kruiwagen prima! Maar je moet altijd nog zelf de grading doen. Dan heb je een goede baan om mee te beginnen. Zeker met hun voorwaarden betreffende bankgarantie en geen gezeur met betalen van Type. Salaris weet ik verder niet. Het is wel een bedrijf die aan het uitbreiden is.
 
Back
Top