23-09 D-Day passage MP

hoe zien de schema's van onze martinaircollegae eruit met deze wetlease? zijn ze dan ook based in het midden oosten of gewoon AMS?
 
Dunno.
Eerst nog ff de OR-zaak en de MP185 afwachten. Tegen de tijd dat daar een definitief oordeel over komt bestaat MP niet meer. KLM/VNV tactiek is (begrijpelijk) maximaal vertragen. Hoe langer het allemaal duurt hoe kleiner het probleem. Over een jaartje zijn er nog geen 100 m/v meer over.

Ben benieuwd of de SCB/Cabinebelangen nog in cassatie/Hoge Raad/Europese Hof wil. Voor zover dat al zou kunnen. Geen verstand van.
 
Ik vraag het nog maar een keer: Sjakie, 3-holer, Clipper, 76-er en de andere MP-ers die aan deze discussie meedoen: wat nu?
 
De vracht OVO claim van MP185 loopt toch nog?
Laten we eerst dat maar eens afwachten ;)

We kunnen de vraag ook omdraaien.
Aan alle KLM-ers hier. Wat nu?
 
Die vraag hoeven wij niet te beantwoorden. Deze puinhoop is volledig toe te schrijven aan de SCB en het op twee paarden wedden van de AVB. De KLM-ers valt NIETS te verwijten, je zou hoogstens enkele zaken van de VNV als kwalijk kunnen bestempelen, maar ook dat is discutabel.

Dus, wat nu?
 
Zolang jij er zo over denkt voel ik me in ieder geval niet geroepen om inhoudelijk te reageren.
Of is je vraag oprecht bedoeld ipv zuigend?
 
Die vraag hoeven wij niet te beantwoorden. Deze puinhoop is volledig toe te schrijven aan de SCB en het op twee paarden wedden van de AVB. De KLM-ers valt NIETS te verwijten, je zou hoogstens enkele zaken van de VNV als kwalijk kunnen bestempelen, maar ook dat is discutabel.

Dus, wat nu?

Quinumbus, ik hoop dat je zo blijft denken als de KL-AF senioriteitslijst ook op deze wijze opgesteld wordt. De Fransen zullen dan ook NIETS te verwijten te zijn als je mag tekenen bij het kruisje. KLM is namelijk niet gefuseerd, Air France ik gewoon EIGENAAR...
 
Dat denk ik oprecht zo. Het RVA was een degelijk en gebalanceerd, en vooral een rechtmatig akkoord. Een akkoord waar de overgrote meerderheid van de KLM-ers mee instemde. Dus ja, ik vind dat de KLM-vlieger niets te verwijten valt. KLM, MP en de VNV wel, maar dat is iets anders.

De rechter is die mening trouwens ook toegedaan.

Dus als jullie de individuele KLM-ers voor dit debacle verantwoord stellen dan zitten er een paar steekjes bij je los. En hoe dat eventueel met AF later gaat heeft hier niets mee te maken en is in voorlopig in de verste vertes niet aan de orde.

Dus, voor de derde keer. De rook van de puinhopen trekt langzaam op. Wat nu?
 
daat gaan we weer. Ik stel niemand verantwoordelijk.
Je zuigende manier van vraagstelling bevalt me gewoon niet. Thats it. En dat wirdt bevestigd door je reactie hierboven. Maar goed. Kennelijk genoeg zout op voorraad bij een enkeling in Badhoevedorp.

BTW. Hoever zijn de experts al gevorderd met de complete doorlichting van Amstelveen?
Of wordt daar niets over losgelaten tegen de struisvogels?
 
Last edited:
Aangezien de KLM LR (die namens de KLM vliegers spreekt) geen gehoor heeft (willen)
geven aan motie 27-2013 en schaamteloos instemde met motie 30-2014 heb ik er
een nogal andere menig over Q-Nimbus.
 
Last edited:
Mooie filmpjes,

Maar wat het mij vooral verteld is hoe snel de hele wereld kan veranderen, in die tijd was Martinair voor mij nog een zekerheid, een maatschappij die een eigen plaats verdiende en goed bezig was. Niet iets dat over een aantal jaren er al bijna helemaal niet meer zou zijn.

Ik hoop toch heel sterk dat we niet over een aantal jaren met weemoed naar filmpjes met blauwe vliegtuigen zitten te kijken hier op Airwork!

Groeten,

:radar: André :radar:
 
Nog zo'n filmpje uit 1998 met cheezy commentaar, 1 jaar voor de eerste mislukte overnamepoging. 2 Jaar voor RedAlert.

[YOUTUBE]DlTE01-45gQ[/YOUTUBE]



Ik zit momenteel eigenlijk op de Nieuwsflits/Op de Hoogte Extra van de VNV te wachten waarin verontwaardiging word geuit over het verdwijnen van werk naar China. Wishful thinking, I know. All pigs....
 
Wat is de verwachting over de samenwerking?

OR schijnt zeer negatief te zijn .. maar waarom?

gaat dit niet 2 kanten op werken of is de verwachting dat China Southern straks de routes van MP gaat vliegen?
 
Back
Top