123tests

22LaLa

New member
Hey iedereen,

Sorry als deze vraag al een keer eerder is gesteld, maar ik las dat het niveau op 123tests niet aansluit op het niveau wat ze van je verwachten bij de KLM FA selectie. Klopt dit?

Alvast bedankt :)
 
Zonder het antwoord te weten op je vraag heb ik het idee dat de KFA wel degelijk weet wat er aan ‘voorbereiding’ aangeboden wordt en erop vooruit lopen.
 
Ik vond de testen van 123tests en assessment training beide prima, maar de manier van vraagstelling was wel heel anders dan bij het AMC. De testen op pilotenselectietraining.nl komen precies overeen met die van het AMC. Verder zou ik je aanraden om het boek de lucht in maar waarom met u te kopen/lenen, daar wordt ook veel uitgelegd over hoe de testjes aan te vliegen. Dit heeft mij iig erg goed geholpen.
 
Ik vond de testen van 123tests en assessment training beide prima, maar de manier van vraagstelling was wel heel anders dan bij het AMC. De testen op pilotenselectietraining.nl komen precies overeen met die van het AMC. Verder zou ik je aanraden om het boek de lucht in maar waarom met u te kopen/lenen, daar wordt ook veel uitgelegd over hoe de testjes aan te vliegen. Dit heeft mij iig erg goed geholpen.
Heb je heel het boek gelezen of puur voor fase 1 alleen het capaciteiten gedeelte? Dan ga ik pilotenselectietraining.nl ook maar is aanschaffen, bedankt! Heb je het gehaald trouwens?
 
Het boek is duidelijk gebaseerd op de oude selectie en ook wat meer voor externen (mensen die al een vliegopleiding hebben). De uitleg over de capaciteitentesten is nog wel relevant denk ik. Ja, ik ben zelf inmiddels gestart aan de KFA!
 
Het boek is duidelijk gebaseerd op de oude selectie en ook wat meer voor externen (mensen die al een vliegopleiding hebben). De uitleg over de capaciteitentesten is nog wel relevant denk ik. Ja, ik ben zelf inmiddels gestart aan de KFA!
Gefeliciteerd
 
Het boek is duidelijk gebaseerd op de oude selectie en ook wat meer voor externen (mensen die al een vliegopleiding hebben). De uitleg over de capaciteitentesten is nog wel relevant denk ik. Ja, ik ben zelf inmiddels gestart aan de KFA!
Hoe heb jij je voorbereid voor fase 1?
 
Back
Top