07-07-2012 OR727

TFL727

New member
Is de piloot die vlucht OR727 op 07-07-2012 om 18:55 heeft gevlogen misschien actief op dit forum? Ik zou hem graag willen bedanken voor de mooie Approach op Antalya!

Groetjes, TFL727
 
Beste TFL ik weet niet precies waarom deze specifieke approach zo speciaal maakte maar als een bericht als dit zie <advocaat van de duivel> Zou ik kunnen denken dat de piloten (m/v) er zijn er altijd 2 iets gedaan hebben wat niet normaal is...

en ze op kantoor te roepen voor een thee met koekjes
 
Ik denk eerder dat ze gewoon zijn geland op de 36C/R waardoor er een mooie downwind gevlogen is, met een approach over zee. :)
 
Ja klopt, en daarvoor nog mooi langs de bergen van de baai van Antalya!:)

Dan kan je beter de luchtverkeersleiding bedanken haha, is namelijk de standaard aanvliegroute als die banen in gebruik zijn.
Maar, eerlijk toegeven, het is een prachtig mooi uitzicht!
 
Dan kan je beter de luchtverkeersleiding bedanken haha, is namelijk de standaard aanvliegroute als die banen in gebruik zijn.
Maar, eerlijk toegeven, het is een prachtig mooi uitzicht!

Soms kom je ook nog wel eens over land gelijk aan maar dan zit je volgens mij op de 36L:confused:
 
Soms kom je ook nog wel eens over land gelijk aan maar dan zit je volgens mij op de 36L:confused:

Meestal overdag kom je over land aan, dan zijn de banen 18C en 18L in gebruik.
Tegen de avond, meestal met zonsondergang neemt de wind af, en draait richting het noorden wat betekend dat de andere banen in gebruik worden genomen.
(overdag wind vanaf zee, in de avond wind vanaf land)

De 18R/36L wordt alleen gebruikt voor militaire vliegtuigen :)
 
Meestal overdag kom je over land aan, dan zijn de banen 18C en 18L in gebruik.
Tegen de avond, meestal met zonsondergang neemt de wind af, en draait richting het noorden wat betekend dat de andere banen in gebruik worden genomen.
(overdag wind vanaf zee, in de avond wind vanaf land)

De 18R/36L wordt alleen gebruikt voor militaire vliegtuigen :)

ahh oke! bedankt voor de uitleg man!:biertje:
 
Back
Top