Search results

  1. F

    Ryanair future flyers program

    Hi allemaal, Ik zag bij AFTA een ATPL voorbij komen waar je van te voren een contract bij Ryanair krijgt aangeboden. Iemand enig idee of dit een verstandige keuze zou zijn. Ik weet dat Ryanair niet de beste werkgever is, maar op die manier heb je wel meteen een baan en een type rating is...
  2. F

    Gezocht: bijbaan in luchtvaart

    Hallo allemaal, Dit jaar ben ik begonnen met een studie op de Universiteit van Leiden. Nu blijkt de studie niet helemaal mijn ding te zijn en ben ik op zoek naar een (bij)baan die iets te maken heeft met het beroep piloot (helpen met simulators oid). Dit omdat ik altijd al piloot heb willen...
  3. F

    TUI MPL video interview

    Hi allemaal, Iemand anders hier ook aangemeld voor Tui Flight College MPL? Ik heb vandaag die testjes gemaakt en kreeg erna per mail meteen uitnodiging voor online interview (die ik meteen zou kunnen inplannen), maar kan het nergens inplannen. Hebben andere dit ook?
  4. F

    TUI MPL Flight College selectie

    Hallo allemaal, ik heb me aangemeld voor het TUI MPL programma en ben benieuwd of iemand mij meer kan vertellen over de selectie. De volgende rondes komen aanbod: 1. online assessment (engels, persoonlijkheid, verbal, logical, numerical reasoning) 2. telefoongesprek met pilot recruiter 3...
  5. F

    Single Pilot Operations in nabije toekomst?

    Hallo luchtvaarders, Ik zie de laatste tijd verschillende artikelen over hoe onder andere airbus single pilot operations mogelijk wil gaan maken. Zelfs dat dit vanaf 2027 al zou kunnen beginnen met de a350-1000 of de freighter variant. Zelf ben ik momenteel bezig met de selectie bij EPST. Deze...
  6. F

    EPST Fase: 1 (COMPASS - TEST) 2022

    Hallo iedereen, Ik weet dat er al veel op internet te vinden is over de Compass test, echter ontbreken er vaak dingen en zijn het hele oude posts. Gelukkig heb ik laatst deze fase (succesvol) doorlopen en wil ik mijn kennis met jullie delen. Dus bij deze de versie van 2022: Zodra je bij EPST...
Back
Top