Search results

  1. robinho

    TUI MPL Flight College selectie

    Ik ben ook zeer geïnteresseerd!
  2. robinho

    KFA selectie

    @hikouki Ik had gebruik gemaakt van het pakket van 60 dagen. Qua tests zou ik het aanraden om het pakket van 14 dagen te nemen, omdat je redelijk snel alle tests al hebt gemaakt. Ik had dit pakket gebruikt voor de PO1 van defensie, daarmee had ik mezelf goed kunnen voorbereiden en ben ik door...
  3. robinho

    Selectie KFA

    De meest recente druk (6e druk) dateert uit 2017. Ik heb hier en daar gelezen op het forum dat recentelijk de selectie van de KFA op de schop is gegaan. Echter heb ik nog niet veel informatie van kandidaten kunnen vinden die de 'vernieuwde' selectie zijn doorlopen. Zijn er leden die ervaring...
  4. robinho

    Selectie KFA

    Bedankt voor de reacties! Hier kan ik zeker wat mee. Ik was ondertussen al bezig met het opfrissen van mijn wiskunde. Op dit moment volg ik een wiskunde B cursus. Daarnaast heb ik het boek 'de lucht in, maar waarom met u?' al op de planken liggen, hier staat nuttige informatie over het selectie...
  5. robinho

    Selectie KFA

    Hoi allemaal! Ik zit al een tijdje rond te struinen op dit forum om ervaringen van anderen op te doen over de selectie bij de KFA. Er komen voornamelijk twee hoofdpunten naar voren om je voor te bereiden voor PO1, namelijk oefen sites zoals https://www.pilotenselectietraining.nl/ en trainingen...
Back
Top