Search results

  1. K

    123tests

    Het boek is duidelijk gebaseerd op de oude selectie en ook wat meer voor externen (mensen die al een vliegopleiding hebben). De uitleg over de capaciteitentesten is nog wel relevant denk ik. Ja, ik ben zelf inmiddels gestart aan de KFA!
  2. K

    123tests

    Ik vond de testen van 123tests en assessment training beide prima, maar de manier van vraagstelling was wel heel anders dan bij het AMC. De testen op pilotenselectietraining.nl komen precies overeen met die van het AMC. Verder zou ik je aanraden om het boek de lucht in maar waarom met u te...
  3. K

    KFA selectie

    Ik heb laatst zelf de selectie doorlopen en ik kan er het volgende over zeggen: IQ testen: Deze site lijkt er sprekend op: Pilotenselectietraining. Psychologisch gedeelte: Zorg dat je volwassen over komt en weet waar je het over hebt. Je bent nog wat jonger maar onderbouw de keuzes die je hebt...
  4. K

    IQ testen KFA selectie

    Ik ben door naar de volgende ronde!! Het pakket van de site kwam gelukkig goed overeen. Bedankt!
  5. K

    IQ testen KFA selectie

    Ik heb nu een pakket en het ziet er goed uit. Ik hoop dat het overeenkomt! Nog iemand anders tips?
  6. K

    IQ testen KFA selectie

    Beste airworkers, Na jaren over airwork struinen heb ik eindelijk besloten om selectie te gaan doen voor de KFA. Mede vanwege de nieuwe financieringsmogelijkheid en het afremmen van COVID denk ik dat dit nu een mooie stap is. Ik ben echter een ontzettende alpha, dus ben nogal bang om er bij de...
Back
Top