Search results

  1. QR274

    AIS Flight Academy ?

    Emirates avatar, hoe bedoel je? ;)
  2. QR274

    AIS Flight Academy ?

    Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik zal zeker focussen op plan A!
  3. QR274

    AIS Flight Academy ?

    Klopt dat begrijp ik dus ook niet. Flink gebouw, veel activiteit, maar er valt bijna niks te lezen over hun. Als er iemand hier is die meer informatie heeft over AIS, dan hoor ik dat graag.
  4. QR274

    AIS Flight Academy ?

    Ja daar zat ik ook al aan te denken. Welke goede mogelijkheden in het binnenland bedoel je dan?
  5. QR274

    AIS Flight Academy ?

    Beste forumleden, Ik heb het één en ander rondgekeken op de forum en wat mij opvalt is dat er voornamelijk hier gesproken wordt over KLMFA en EPST, maar dat er nauwelijk iets te lezen valt over AIS Flight Academy. Na een beetje onderzoek doen ben ik erachter gekomen dat wij in Nederland ook een...
  6. QR274

    KLM FA selectie

    Wauw gefeliciteerd! Hopelijk kan ik volgend jaar ook zo een bericht plaatsen.
  7. QR274

    KLM selectie

    Hey Rik, Er valt genoeg terug te lezen over de capaciteitentest van KLM. Neem een kijkje in andere threads, veel succes!
  8. QR274

    Transavia MPL - selectieprocedure

    daar ben ik ook benieuwd naar @Dutchflyer
  9. QR274

    IQ testen KFA selectie

    Hey hoe zag de eerste fase eruit? En hoe was fase 2?
  10. QR274

    Welke vliegschool?

    Verkeerde persoon getagd ? sorry.
  11. QR274

    Welke vliegschool?

    @Bo.Cayenne bedankt voor je zorgen. Ik vind het wel interessant hoor, maar ik begrijp volkomen waarom je het ontoepasselijk vindt in deze thread. @Koning Lucht 9.5 jaar bij Qatar Airways? Wow dan ben ik wel echt benieuwd hoe je het vond daar. Ik zal je privé nog wel een bericht sturen.
  12. QR274

    Welke vliegschool?

    Hahah dan weet ik inderdaad nog iets te weinig over de werkcultuur daar ?. Bedankt voor de gestuurde links, ik zal ze goed doornemen.
  13. QR274

    Welke vliegschool?

    Ja daar heb je gelijk in. Eenmaal na die 2/3 jaar zit je eigenlijk voor de rest van je carrière goed. Geduld is niet voor niets een schone zaak. Misschien is dat ook een beter idee in mijn situatie en dan kan ik in de tussentijd voor mijn HBO diploma gaan, maar de tijd zal het leren! Ik weet...
  14. QR274

    Welke vliegschool?

    Hey Europe-American, Ten eerste bedankt voor je reactie, ik waardeer dat echt. Class 1 medical is inderdaad iets waarmee ik zal beginnen. Zoals je al aangaf kan je inderdaad heel onverwachts gediskwalificeerd worden voor een medical. Mijn uiteindelijke doel is dus Emirates of Qatar Airways. de...
  15. QR274

    Welke vliegschool?

    Hoi allemaal, Ik zit op dit moment in mijn examenjaar 5 Havo en ik weet al sinds kleins af aan dat ik later verkeersvlieger wil worden. Nu komt het moment steeds dichterbij dat ik deze jongensdroom wil (en ga) realiseren, maar ik zit wel met een dilemma. Bij welke vliegschool moet ik als eerst...
  16. QR274

    vrouwelijke piloot uiterlijk

    Wat Wasabi zegt, beter overdressed dan underdressed!
Back
Top