Search results

  1. A

    EPST SELECTIE

    Dit hangt af van of je in september of maart start. Als je in september begint doe je eerst 8/9 maanden theorie en mag je pas vliegen als je alle theorie hebt afgerond. Maart klas doet de eerste 6 vakken en als je die hebt afgerond mag je de zomerperiode vliegen en rond je daarna in de winter de...
  2. A

    KFA selectie

    Het niveau van fase 1 ligt wat hoger dan 123test.nl. Ik heb een half jaar geleden selectie gedaan en kan je wel wat tips geven, stuur mij even een PB mocht je nog selectie moeten doen.
  3. A

    Ervaringen European Flight Academy

    Beste Jekyll, bedankt voor je reactie. Ik ben inmiddels via EPST begonnen aan mijn opleiding tot verkeersvlieger. Mocht je later daar nog vragen over hebben kun je mij altijd een berichtje sturen. Mede door de studie van ATPL theorie een wat late reactie, excuses hiervoor. Succes met je selectie!
  4. A

    Ervaringen European Flight Academy

    Dankjewel voor je uitgebreide verhaal. Het geeft mij weer hele andere inzichten.
  5. A

    -

    Helemaal mee eens. Echter is nu de realiteit dat ze dit jaar pas 1 klas zijn gestart met slechts 9 studenten. Streven naar 60 studenten per jaar, 5 klassen van 12. Ze hebben mensen hard nodig maar het is een illusie om te denken dat de selectie nu gemakkelijker is geworden. De standaard is...
  6. A

    -

    Je moet het niet zien als competitie. Als je geschikt bent, ben je geschikt.
  7. A

    Ervaringen European Flight Academy

    Beste, Nadat ik een tijd geleden ben afgevallen in fase 3 van de selectie van de KLS ben ik mij aan het oriënteren op alternatieven. Een van deze alternatieven is de European Flight Academy van de Lufthansa Group. Zijn er mensen die deze selectie hebben gedaan? Of de opleiding daar hebben...
  8. A

    Vragen over de selectie van de KLM Flight Acadamy

    Hi Alex, Ik ben benieuwd of je inmiddels al gestart bent met de selectieprocedure. Mocht je nog niet gestart zijn heb ik wel wat tips. Groet
Back
Top