Search results

  1. L

    vrouwelijke piloot uiterlijk

    Hoi allemaal, Binnenkort ga ik selectie doen voor de KLS. Ik lees vaak hoe mannen goed gekleed naar de selecties horen te gaan. Alleen weinig over hoe het bij de vrouwen zit. Kom je representatief over als je je haar los hebt of is het beter als je het opsteekt? Moet je als vrouw ook in pak...
  2. L

    Kijken in de cockpit

    Ik vroeg mij af op je nog steeds als passagier een kijkje mag nemen in de cockpit wanneer je op vakantie gaat.
  3. L

    Selectie KLM FLIGHT ACADEMY Voorbereiden

    Over https://www.pilotentraining.nl/ heb ik vele goede verhalen gehoord. Tevens is het boek “De lucht in maar waarom met u?” een goede basis voor de selectieprocedure.
  4. L

    Selectie KLM FLIGHT ACADEMY Voorbereiden

    Selectie trainingen zijn zeker een aanrader!
  5. L

    KLM Flight Academy vereisten

    Hoi Ben, wat zijn preffered suppliers?
  6. L

    Vragen over de selectie van de KLM Flight Acadamy

    Gefeliciteerd!! Zou je misschien je selectie ervaringen kunnen delen? Ik ga over 1.5 jaar ook selectie doen bij KLM FA :)
  7. L

    KLM Flight Academy vereisten

    Misschien dat Luzac een optie kan zijn? Een vriendin van mij die haar havo diploma had afgerond kon daar binnen een jaar haar VWO diploma halen.
  8. L

    Strafblad piloot

    Het was alleen in boete inderdaad, maar het staat wel in een strafblad
  9. L

    Kans vergroten uitnodiging selectie

    Ik heb gelezen dat mensen die havo als vooropleiding hebben gehad, als één van de laatste worden uitgenodigd voor de selectieprocedure bij de KLS. Is dit zo? Zelf heb ik havo gedaan met natuurkunde en wiskunde B. Ik zal ook aanvullende cursussen nemen zodat ik het om kan zetten naar op vwo...
  10. L

    Strafblad piloot

    Ik heb begrepen dat wanneer je aan het einde van de selectie bent, de KLM Flight Academy de Marechaussee op Schiphol de opdracht geeft om een antecedentenonderzoek te doen. Ik was in de zomervakantie enkele weken voor dat ik daadwerkelijk mijn rijbewijs B in bezit had, in aanraking gekomen met...
Back
Top