Search results

  1. N

    Bose A20 headset VERKOCHT

    Ik verkoop mij 2e (reserve) Bose A20 Headset. De headset is weinig gebruikt. Vraagprijs 675. mariekevanasten@outlook.com 06-52502122
  2. N

    Bose A20 headset, bluetooth (2020). Met garantie VERKOCHT

    Ik verkoop mijn Bose A20 Headset uit 2020. De headset is met bluetooth en heeft nog fabrieksgarantie tot mei 2025. De headset is in zeer goede staat. Vraagprijs: 850 euro. Voor vragen : mariekevanasten@outlook.com 06-52502122
  3. N

    TK: Bose A20 headset

    In zeer goede staat. Nog Bose garantie tot december 2019. Headset wordt verkocht omdat deze 2e headset (te) weinig gebruikt wordt. Vraagprijs: 795
  4. N

    Te koop: PPL Poolyes Q&A examenbundel

    Ongebruikte Poolyes examenbundel te koop. Alle EASA PPL vakken. De bundel omvat vragen, antwoorden en een heldere uitleg. Het zijn 9 boeken. Nieuwprijs 76 euro. Set is te koop voor 45 euro.
  5. N

    PPL in Amerika, M1 Visum en TSA approval

    Er is al veel geschreven over PPL in de VS, maar ik heb behoefte aan actuele informatie over de benodigde papieren om een brevet te halen in de VS. - Is er nog meer nodig dan M1 visum en TSA approval? - hoeveel tijd is er nodig om visum , TSA approval en eventuele andere zaken aan te vragen...
Back
Top