Search results

  1. S

    Advies Revalidation ME/IR

    Thanks Miko! Heb (vooralsnog) echter geen type-rating en verwacht dat dit in de fase waarin ik nu zit ook niet binnenkort verandert.
  2. S

    Advies Revalidation ME/IR

    Goedemorgen allen, Sinds dit jaar bezit ik mijn MEP/ME-IR/CPL. Mijn ME/IR en MEP verlopen eind juni 2024. Sinds mijn opleiding heb ik nog geen IFR gevlogen laat staan MEP, enkel VFR SEP. Zijn hier mensen die in een vergelijkbare situatie hebben gezeten na hun opleiding en wat hebben jullie...
  3. S

    Brussels Airlines selectie

    https://www.pilotjobsnetwork.com/jobs/Brussels_Airlines
  4. S

    DEFO TR/NTR Transavia - selectie 2023

    Zijn er al mensen die hebben gesolliciteerd inmiddels?
  5. S

    DEFO TR/NTR Transavia - selectie 2023

    Mooi nieuws!
  6. S

    DEFO TR/NTR Transavia - selectie 2023

    Vliegschool voorwaardes etc. allemaal laten vallen zo te zien..?
  7. S

    DEFO TR/NTR Transavia - selectie 2023

    Dacht 5780 Bruto..
  8. S

    Financieringen Pilotenopleiding

    Geldt dat nog steeds? Ik zag bij vorige vacatures alleen voorkeursscholen. Transavia accepteert daarentegen wel modulaire studenten, mits ze een MCC/APS bij EPST hebben gedaan.
  9. S

    Financieringen Pilotenopleiding

    Advies is heel vaker gegeven maar ga werken en volg de Modulaire route en sluit eventueel af met een MCC/APS bij EPST. Iets duurder dan andere MCC/APS in eu maar wordt wel erkend door zowel Transavia als KLM. Spaar tijdens je werk, doe levenservaring op (als je die niet al hebt) en haal je...
  10. S

    KLM gaat open voor piloten 'buiten eigen organisatie'

    Geldt de eis van natuurkunde in vakkenpakket ook voor deze aanname ronde? Zie het er wel tussenstaan maar je zou denken dat na afronding ATPL en PIC hours je middelbare schoolpakket wat minder uitmaakt, of zie ik dat verkeerd?
  11. S

    ME/IR/CPL school invloed baankans

    Helemaal mee eens, dit probeer ik ook te doen. Ik heb ook nog backups buiten het vliegen dus mocht het nergens lukken ben ik niet volledig ontheemd, alhoewel het wel jammer zou zijn natuurlijk. Misschien dat ik dan nog part-time instructie kan gaan geven o.i.d.. Thx voor het meedenken!
  12. S

    ME/IR/CPL school invloed baankans

    Ik denk dat de KLM voor mij niet mogelijk is jammer genoeg, achteraf jammer maar ik vind integrated opleidingen ook een beetje achterhaald. Wie weet dat zij er over vijf jaar oid ook anders tegen aan kijken.
  13. S

    ME/IR/CPL school invloed baankans

    Nemen zij überhaupt modulaire studenten aan?
  14. S

    ME/IR/CPL school invloed baankans

    Helder, er zijn inderdaad wat maatschappijen die vliegschool eisen stellen voor cadets of NTR kandidaten. Wanneer je ervaring hebt en binnenkomt met 1500 uur op de 737 bijvoorbeeld, wordt er dan nog gekeken naar de vliegschool? Voor zover ik kan zien niet namelijk.
  15. S

    ME/IR/CPL school invloed baankans

    Beste allen, Momenteel sta ik op het punt om aan te vangen met mijn ME/IR/CPL. Ik ben van plan om daarna de Ryanair mentoured MCC/APS bij AFA te doen om vervolgens daar te solliciteren (als ze nog aannemen begin februari natuurlijk). Mijn vraag is of de keuze van de vliegschool waar je de...
  16. S

    PPL theorie

    Beste airworkers, Ik ga beginnen met mijn LAPL halen, mede dankzij adviezen via dit forum. Nu heb ik moeite met het uitzoeken van de juiste theorieopleiding en ben benieuwd naar hoe de andere leden dat hier hebben gedaan. Ik heb veel threads gelezen op het forum maar heb toch nog een paar...
  17. S

    Studeren of vliegopleiding?

    Beste Airworkers, Om te beginnen wil ik zeggen dat ik hartstikke blij ben met dit forum en dat het mij enorm helpt voor het vergaren van informatie en oriëntatie! Dank daarvoor. Ik zit nu in 5 gymnasium en de vliegerij spreekt mij al mijn hele leven aan (cliché, ik weet het ;)) Ik heb een...
  18. S

    Profielkeuze 3vwo

    Beste leden, Ik zit in 3 gymnasium en sta ik binnenkort voor een belangrijke keuze; de profielkeuze. Ik weet dat er al meerdere topics zijn aangemaakt maar deze matchen echter niet met mijn vragen/mogelijkheden. Ik baseer mijn keuze op schoolresultaten, motivatie en mijn 'droom' om piloot te...
  19. S

    Klm aeroclub simulatoren

    .
  20. S

    Klm aeroclub simulatoren

    .
Back
Top