Search results

  1. S

    Hoe leer ik geen verkeerde dingen aan bij FSX

    Hallo mensen, Ik heb Flight Simulator X en een joystick en wil me daar eens mee bezig gaan houden. Puur voor de lol. Maar ik ga in de toekomst wellicht nog selecties doen mbt vliegen (luchtmacht, eventueel andere selectie) en wil niet 'de verkeerde dingen leren', met de angst dat je in een...
  2. S

    Hoe leer ik geen verkeerde dingen aan bij FSX

    Verkeerde topic
  3. S

    PO-1 herkansing

    Hallo, Weet iemand hoe het precies zit met po1 herkansen? Want ik heb dus gisteren po1 gehad en ben afgevallen, alleen op het linkerpedaal. Nu heb ik veel informatie enzo gekregen maar vatte het niet helemaal. Want betekent dat dat ik bij een herkansing de positieve resultaten niet meer hoef te...
  4. S

    Wanneer uitnodiging luchtmacht?

    Hallo mensen, Ik heb vrijdag een infodag van de luchtmacht bezocht en heb dus gisteren meteen gesolliciteerd. Ik ben er erg opgewonden over, en ik vraag me dus af hoelang het meestal duurt voor ze contact opnemen voor selecties. Weet iemand dat toevallig? Duurt dat maanden of is het veel...
  5. S

    Juiste technieken hanteren fsx

    Gegroet beste mensen, Ik heb zojuist flight simulator x gekocht en heb wat rondgezocht op het forum. Daarin staat dat sommige zich de verkeerde technieken leren en die dan weer moeilijk eruit te halen zijn mocht je piloot willen worden. Omdat ik dat misschien nog wil vraag ik me af hoe ik...
  6. S

    TU L&R techniek

    Gegroet beste mensen, Mijn droom is om piloot te worden, bijna alles van dat beroep bevalt me wel. Ik wil niet in mijn stad blijven en dat mijn enige grenzen binnen nederland liggen. Ik wil overal heen gaan en grenzen verleggen. Maar ik weet dat er een selectie is bij KLM. Nu kan ik in mijn...
Back
Top