Search results

  1. Dutchexperiment

    Aeroexpo (Sywell UK)

    De weersverwachtingen zijn beroerd, maar met de UK weet je het nooit ;) Vandaar toch maar even de vraag: Zijn er nog die dit weekend de oversteek maken naar Sywell om de Aeroexpo te bezoeken? http://www.aeroexpo.co.uk/
  2. Dutchexperiment

    NOTAM van Dutch Mill (geen personeel, geen service)

    Het was al aangekondigd in een NOTAM, Dutch Mill is beperkt beschikbaar door een lage personele bezetting. Maar toen ik Woensdag 4 Mei van Beek naar Texel vloog was het toch vreemd niets op de radio te horen. Nu is de toegevoegde waarde van Dutch Mill zeer beperkt “Flight information services”...
  3. Dutchexperiment

    Souda (kreta)

    Een paar dagen geleden was ik op Kreta. Nu zijn er geen bedrijven waar je een vliegtuigje kunt huren, maar er is wel een vliegclub waar iets mee te regelen is (vliegveld is souda) Dus contact opgenomen en samen met een lokale piloot in een Tecnam P92 een lokale vlucht gemaakt. Toen we vanaf onze...
  4. Dutchexperiment

    25 April bij de biertent ?

    De aero komt er weer aan. Wellicht leuk om op de Donderdag rond 16.00 af te spreken in de biertent op het plein (tussen a6 - b4) Wie gaat er naar de Aero en ga je nog naar iets bijzonders kijken?
  5. Dutchexperiment

    te koop: aera 500 en GNS 5870

    Te koop: - Garmin aera 500 (in de doos) - Garmin Aera Battery Pack Combo with Battery Charger - Air Gizmos Aera 500 Mounting Bracket (niet gebruikt) De GPS is zelden gebruikt Nieuw waarde: € 869,- Te koop voor € 569,- Tevens te koop: GNS 5870 MFI inclusief een wallcharger voor € 40,-
  6. Dutchexperiment

    De kwaliteit van Dutch mill vs ATC in het buitenland

    Gisteren hebben we een heerlijke VIP salade gegeten in Koblenz. Op de terugweg ongeveer 10 min. voor de FIR boundary werd ik opgeroepen door Lange info met de vraag of ik belangstelling had voor een weather update van EHBK (mijn bestemming). Ja uiteraard en vervolgens "are you ready to copy"...
  7. Dutchexperiment

    Dit weekend: Sywell de LAA rally! The place to be

    Dit weekend is er weer de jaarlijkse LAA rally op Sywell. De weersvoorspellingen zijn prima en het aantal inschrijvingen van deelnemende kisten is al over de 1000 !! Kort om de place to be, zeker nu Tahnkosh pas weer volgend jaar is, is dit het evenement voor de kleine luchtvaart. Wie gaat er...
Back
Top