Search results

  1. C

    Alleen slecht nieuws

    Beste Airworkers, De laatste tijd hoor je eigenlijk niets anders meer dan slecht nieuws over het volgen van een ATPL course. Zijn er - behalve dat je het enorm graag wil - eigenlijk überhaupt nog redenen om het wél te gaan doen?!
  2. C

    Geschikt? Kans op een baan!

    Beste Airwokers, Voor alle piloten in spe geldt dat de kans op een baan gering is. Mocht je de opleiding gaan doen, dan loop je een aardig risico. En dat risico is alleen aanvaardbaar als jij je op z'n minst op een positieve wijze kan onderscheiden. Duidelijke voorbeelden hiervan zijn: - Zeer...
  3. C

    Kartelafspraken vliegscholen

    Beste Airworkers, Hoe komt het toch dat de Nederlandse vliegopleidingen zo ontzettend duur zijn? Als je kijkt naar omringende landen, bijvoorbeeld: België: € 85.000 Duitsland: € 70.000 Italië: € 60.000 In Nederland zit het allemaal flink boven de 100.000,- euro. En eigenlijk wil geen van de...
  4. C

    Zeg jij JA of NEE?

    Beste Airworker, Sta jij op dit moment op het punt te beslissen of je gaat starten met een ATPL course? Yes, het is een erg lastige keuze voor velen. Wat ga jij doen en wat zijn jouw overwegingen daarbij?
  5. C

    Wel of niet beginnen met de opleiding ?!

    Beste Airworkers, Zijn er hier personen die op het moment ook erg aan het twijfelen zijn om te starten met de opleiding tot verkeersvlieger? Wat zijn jullie afwegingen? Ik wil het ontzettend graag, maar zag onlangs het overzicht van de financiering door ABN en twijfel nu toch wel heel erg. Het...
  6. C

    Kwaliteit intergrated ATPL Italie ?

    Beste Airwrokers, Heeft er hier iemand kennis over de kwaliteit van de vliegscholen in Italië? Ik heb door veel zoeken al wel weten te achterhalen dat Aernova in Forli' een van de betere in Italië is. Maar dit zegt nog weinig over de gemiddelde kwaliteit van de scholen daar. Voor 60.000,00...
  7. C

    Vliegschool Italië

    Beste Airwrokers, Heeft er hier iemand kennis over de kwaliteit van de vliegscholen in Italië? Ik heb door veel zoeken al wel weten te achterhalen dat Aernova in Forli' een van de betere in Italië is. Maar dit zegt nog weinig over de gemiddelde kwaliteit van de scholen daar. Voor 60.000,00...
  8. C

    Vliegschool Italië

    #REDIRECT Vliegschool Italië?
Back
Top