Search results

  1. B

    Ifly 2013?

    Hallo allen, Weten jullie of er soms nog een Ifly 2013 komt?(Goedkoper zweefvliegen) Volgend jaar zou ik graag de kans willen wagen, daar ik het ATPL gedeelte uit mijn hoofd heb gezet, propedeuse HBO Werktuigbouwkunde ga halen en het bij LVNL ga proberen. Moet toch iets blijven doen met vliegen...
  2. B

    Emirates A380 crew

    Aangaande de A380 op Schiphol; Ik hoor net weer een nederlander achter de comms, is het maar 3 uur in NL zijn voor onze 380 gasten, of is er wellicht eerder een 380 crew overgevlogen?(of meegevlogen)
  3. B

    Neuscorrectie

    Hey all, Ik ben het hele jaar door verkouden, als de test(allergietest) morgen slecht (slecht van geen allergie) uitloopt, wordt mijn prachtige neus weer gebroken, om hem daarna weer recht te zetten zodat ik niet het hele jaar door loop te snotteren. Nu is mijn vraag, zou een ingreep zoals dit...
  4. B

    ICA-Opleiding

    Hallo allen, Ik was toevallig aan het rondkijken op de website van ABN Amro Pilotendesk, toen ik de ICA hierbij zag staan. Een snelle zoektocht hier heb ik niets kunnen vinden(of ik heb verkeerd gezocht). 3 modules bij elkaar 110.850,-, allen in de US of A. Iemand die hier meer verstand van...
Back
Top