Search results

  1. Cpt. Marlon

    Selectie KLS weer open, geen duidelijkheid financiering

    Hallo allemaal, Zojuist kwam ik het bericht tegen dat de selectie bij de KLS weer open is voor aanmeldingen. Echter zag ik op de website dat er nog geen nieuws is over de kosten en de financieringsmogelijkheden. Voor mij reden om mij nog niet aan te melden. Hoe graag ik ook wil, ik moet ook een...
  2. Cpt. Marlon

    EPST & TRANSAVIA bieden Mentored Cadet Program aan

    Zojuist tegen gekomen op Luchtvaartnieuws.nl https://www.pilootenvliegtuig.nl/2017/12/01/epst-en-transavia-starten-mentored-cadet-programma/ Via EPST: http://epst.com/nl/nieuws/epsttransavia-mentored-cadet-program#.WiLkbWi0uaN Durf niet te zeggen of dit interessant is? Zijn er al mensen die...
  3. Cpt. Marlon

    HBO en dan?

    Beste allemaal, Momenteel geniet ik een HBO opleiding. Technische Bedrijfskunde in Rotterdam op de Hogeschool Rotterdam om precies te zijn. Ik ben in september 2014 begonnen na het afronden van mijn HAVO. De keuze om HBO te gaan is best laat gekomen. Ik heb als vele andere altijd (en nog...
  4. Cpt. Marlon

    Vervolg

    Hallo, Ik zit nu in m'n examenjaar HAVO (NT) en heb over een paar maanden dus mijn eindexamen. Via dit forum heb ik geleerd dat piloot worden in de huidige situatie bijna niet te doen is. Toch zal ik altijd blijven kijken naar de mogelijkheid (als die er komt) om het toch te proberen. Maar...
  5. Cpt. Marlon

    Vliegen bij Defensie

    Hallo allemaal! Ik ben eindelijk in 5 HAVO gekomen! Mn examen jaar dus. Maar ook het jaar dat ik moet beslissen wat ik hierna ga doen. Ik wil altijd nog piloot worden maar om in de huidige economische situatie naar vliegschool te gaan is niet slim. Allereerst wilde ik daarom een Hbo doen omdat...
  6. Cpt. Marlon

    Zweervliegen Rotterdam

    Hallo!!, Al eerder was mij aan bevolen om te gaan zweefvliegen. Toen zat ik in het derde jaar van de havo en ik woon ik omgeving Rotterdam. Ik dacht bij mezelf dat het op dat moment niet zou gaan lukken wegens school, de plek waar ik woon en mijn thuis situatie. Inmiddels ben ik al een jaar...
  7. Cpt. Marlon

    Opendag

    Hallo, Een klasgenoot van mij vertelde me laatst dat er aankomende mei vakantie ( of ergens in mei 2013) een opendag van de kls ( of klm ik weet het niet meer precies) was. Hij zei dat dit een hele dag was en dus niet een informatiedag die er iedere donderdag is op de kls? Alleen wist hij niet...
  8. Cpt. Marlon

    Vragen??

    Hallo allemaal, Ik ben weer terug na een tijdje te zijn weggeweest! De laatste weken ben ik weer erg veel bezig met dit alles en vervolg opleidingen en luchtvaart en vliegen. Ik zit nu in HAVO 4 met het N&T profiel en de vakken Natuurkunde, Scheikunde, Wiskunde B, NLT en Informatica (wat heel...
  9. Cpt. Marlon

    AP&M?

    Hallo mensen, Ik ben nu over naar HAVO 4 NT met NL&T en Informatica en ben nog steeds bezig imformatie te verzamelen. Ik heb ondertussen veel topics gelezen op dit forum en ben er een stuk wijzer van geworden. Eerder had ik al gevraagd over de Aviation studies op de HvA. Hier had ik duidelijke...
  10. Cpt. Marlon

    Aviation Flight HvA

    Hallo allemaal, Nu ik er achter ben gekomen dat het verstandiger is om eerst te studeren (ook beter voor later) voor ik een vliegopleiding zou doen heb ik eens zitten kijken wat voor studie ik dan zou doen. Na wat zoeken ben ik bij de Aviation studies op de Hogeschool van Amsterdam gekomen. Ze...
  11. Cpt. Marlon

    Piloot zijn?

    Hallo allemaal, Mijn naam is Marlon en ben 14 jaar. Na al het rondvragen en neuzen over piloot worden, wil ik ook wel eens weten hoe het nou is om piloot te zijn! Ik weet wel een beetje hoe het in zijn werk gaat (denk ik :angel:) Maar niet zo van, wat doe je allemaal tijdens de vlucht of voor...
  12. Cpt. Marlon

    Wat te doen voor opleiding??

    Hallo allemaal, Mijn naam is Marlon en ik zit in Havo 3. Ik wil heel graag piloot worden en ben daarom bezig zoveel mogelijk info te verzamelen. Stel dat ik mijn Havo diploma heb met de vakken die nodig zijn voor de piloten opleiding, want kan ik dan het beste doen voor ik de opleiding begin...
  13. Cpt. Marlon

    Welke vakken??

    Hallo Allemaal!, Ik zit nu halverwege 3 havo en moet dus al gaan nadenken over welk vakkenpakket ik wil kiezen.We hebben al een paar keer keuzebegeleiding gehad en de meeste weten al welk profiel ze kiezen. Ik heb gekozen voor Natuur en Techniek, hier zitten zoiezo Nederlands, Engels, Wiskunde...
  14. Cpt. Marlon

    Wat vragen over verkeersvlieger worden ;)

    Aangenaam, Mijn naam is Marlon, ben (net) 14 jaar en zit (net) in het 3de jaar van HAVO. Ik wil mijn hele leven al verkeersvlieger worden en had hier wat vragen over, zoals "kan ik beter eerst nog een andere opleiding volgen voor ik ergens een opleiding tot verkeersvlieger volg" "waar kan ik...
Back
Top