Search results

  1. Soar123

    COMPASS test EPST

    Hey, Ik ben op zoek naar mensen die de COMPASS test hebben gedaan bij EPST, ik ben namelijk zelf een van de vele piloten in spe die zelfs in deze tijd naief op zoek is naar een vliegschool die het best bij mij past, en ik wil graag wat (informatie en) ervaringen willen horen over de COMPASS...
  2. Soar123

    Natuurkunde James Boswell Instituut

    Hallo, Ik lees op het selectieformulier van de kls dat als je na 2010 je examen HAVO gehaald hebt je een aanvullende natuurkunde cursus moet volgen aan het James Boswell Instituut. Moet je deze eerst volgen voordat je selectie kan doen, of kan je eerst selectie doen en daarna deze cursus volgen?
  3. Soar123

    Wapens

    Beste airworkers... voor mijn betoog nederlands wil ik graag weten hoe het geregeld is met de stewardessen qua wapens. Weet iemand hoe de opleiding van een stewardess in elkaar zit? weten jullie dus ook of stewardessen technieken geleerd worden waarmee ze eventuele lastige passagiers mee vast...
  4. Soar123

    Geloof afstaan

    Hey, afgelopen week hoorde ik dat als je piloot wilt worden je bij sommige maatschapijen je geloof moet afstaan, bijvoorbeeld moslims. Natuurlijk begrijp ik dat je niet opeens christen moet worden ofzo, maar dat je bepaalde dingen van een dergelijk geloof zou moeten afstaan. klopt dit? ciao
Back
Top