Search results

  1. BoeingFreak

    EHAM Spotten bij een baan

    Hallo Allemaal, Afgelopen jaar ben ik een paar keer naar Schiphol geweest, vaak op het panorama deck een paar mooie plaatjes geschoten maar bij een baan komen lijkt me helemaal geweldig. Nu heb ik al het één en ander gelezen over spotterplaatsen maar ik heb denk ik een klein probleempje. Ik...
  2. BoeingFreak

    HvA Aviation Studies Roosters & Wiskunde

    Hallo allemaal, Momenteel ben ik bezig met Wis- en Natuurkunde avondschool op HAVO niveau ter voorbereiding voor de Aviation Studies in AMS waar ik volgend jaar graag heen wil. Natuurkunde vind ik op zich een leuk vak, zeker electriciteit, krachten en beweging. Wiskunde (B) vind ik zeer pittig...
  3. BoeingFreak

    Paris Air Show - Le Bourget

    Hallo allemaal, Zijn er ook mensen die dit jaar naar de Paris Air Show gaan @ Le Bourget? Ik zat in de agenda van luchtvaartnieuws.nl te kijken waar ik een abbonement op heb en dit leek mij wel leuk. Is iemand hier eerder geweest? Voor zo'n 150 euro heb je met de KLM al een retourtje Schiphol...
  4. BoeingFreak

    Sectorwerkstuk Luchtvaart

    Beste mensen van Airwork, Om mijn opleiding Internationale Handel af te ronden moet ik een sectorwerkstuk schrijven en ik heb toestemming gekregen om deze over het onderwerp 'Luchtvaart' te doen. Ik ben al een heel eind op weg maar er zitten toch wat knelpunten. Graag zou ik jullie een paar...
  5. BoeingFreak

    Singles & Twins / Modulaire Opleiding

    Hallo Allemaal, Sinds 2 jaar is mijn passie voor de luchtvaart zeer gegroeid, het begon allemaal met flight simulator, maar sinds een jaar ben ik echt op zoek naar een opleiding. Ik ben laatst op een Zaterdag naar Aalsmeerderbrug geweest (AviationMegaStore) om de piloten / vliegscholen dag te...
Back
Top