Search results

  1. T

    Eelde runway 23 vacate via S2?

    Goedemiddag, Morgen heb ik een cross country gepland staan van Seppe naar onder andere Eelde. Ik verwacht dat morgen 23 in gebruik is. Mag ik dan op eigen initiatief 23 vacaten via S2? Dus via runway 01? Of moet ik doortaxiën naar S3 en dan via taxiway C, HLDG E2, Runway 01, taxiway B naar de...
  2. T

    Beenruimte/ best seats 787

    Goedemiddag, Eind mei vlieg ik met de 787 naar Cancun (Mexico). De vlucht wordt uitgevoerd met de 787 in StarClass configuratie. Aangezien de 787's van TUI slechts een seat pitch van 30 inch hanteren in de economy class zijn we opzoek naar de 'iets betere' stoelen. Op de seatmap van TUI is te...
  3. T

    verplicht theorieles ppl?

    Beste, sinds korte tijd ben ik bezig met mijn PPL opleiding. In hoeverre is het tegenwoordig nog verplicht om een x aantal uren theorieles te krijgen? Ik begreep dat hierin de laatste jaren wat is verandert, maar een site met een sluitend antwoord heb ik nog niet kunnen vinden :) De reden is...
  4. T

    Werking kunstmatige horizon

    Hallo allemaal, Via marktplaats heb ik een paar oude instrumenten weten te bemachtigen zoals een hoogtemeter, kunstmatige horizon uit '79, fuel indicator, dat soort dingen :) Nu ben ik opzoek naar een manual voor de kunstmatige horizon. Ik wil namelijk kijken of ik dit ding weer deels aan de...
Back
Top