Search results

  1. stickstof

    Tussenjaar

    Heeft iemand van jullie misschien een goed idee wat ik als 'tussenjaar' zou kunnen doen voordat ik bij defensie ga.(denk hierbij aan Luchtmacht,Mariniers,Marechausee) Ik weet dat er Veiligheid en Vakmanschap bestaat alleen dit in MBO niveau 2 en dit werd mij zeer afgeraden aangezien ik HBO kan...
  2. stickstof

    Vacatures luchtmacht

    Bij de selectie werd mij wel verteld dat ik met de behaalde resultaten gevechtsleider kon worden. Als ik kijk op www.werkenbijdeluchtmacht.nl is er bijvoorbeeld voor de functie gevechtsleider FC hbo geen vacature beschikbaar. Betekent dit dan dat je ook niet aan een opleiding hiervoor kunt...
  3. stickstof

    Creditcard

    Een beetje een niet-vliegtuigachtigevraag, maar gaat toch over ryanair;) Wil volgend weekend even langs Milaan naar een vriend.. Nu is het zo dat ik zelf geen creditcard heb:angel:. Maakt ryanair er een probleem van als iemand anders, dus met andere achternaam etc. mijn ticket betaalt? Gaan ze...
  4. stickstof

    Afgekeurd Po1

    Beste Airworkers, Net als velen heb ik na lang meelezen een account aangemaakt. :D Ik heb vorige week po1 gehad en heb alles gehaald om 1 ding na.. Ik heb teveel focus gelegd op m'n voetenwerk waardoor ik een onvoldoende voor mn rechterhand heb gehaald. Zeer slecht en onnodig van me. Ik baal...
Back
Top