Search results

  1. airco

    FLY-IN de Kooy 2015

    FLY-IN anyone? Op pinksterzaterdag, 23 mei 2015 ontvangt Aeroclub Maritime in Den Helder belangstellenden voor de FLY-IN editie-2015. Heb jij zin om langs te komen? Stuur dan een mailtje naar aeroclub.eventsAPESTRAARTJEziggo.nl (sorry, anti spambot) De volgende gegevens zijn vereist voor...
  2. airco

    Fly-In op EHKD

    Even de draadjes zuiver houden. Voor geïnteresseerden voor een fly-in op 7 juni 2014 in Den Helder (de Kooy) geef ik deze informatie. Als je lid bent van een vliegclub zou dat binnenkort verspreid moeten worden via je bestuur. Alles staat in DEZE LINK Ok, enne, het leek me wel grappig om...
  3. airco

    Vliegclubs

    Wie kan mij op het juiste spoor zeten naar een lijstje van alle vliegclubs in Nederland? (en België misschien ook wel) Ik vraag dit ivm een te organiseren fly-in. Hopelijk kan iemand mij even helpen? -
  4. airco

    rondje vliegen op vakantie

    Ik denk er aan om op vakantie eens te kijken of ik daar niet eens een rondje kan vliegen. "Daar" is in dit geval zuid Spanje (Malaga). Nou heb ik een PPL, maar ik meen dat je dan dus alleen in het buitenland mag vliegen met een kist met een PH registratie. Die staan daar wel, maar zijn van...
  5. airco

    Field Reviews; HOT or NOT

    Nou hehe, heb m'n PPL en dacht mijn ervaring te gaan uitbouwen. Dat moet natuurlijk met de vrouw gebeuren want leuk gezelschap en tenslotte heeft ze lang genoeg alleen thuis gezeten. Om over de pegels maar te zwijgen. De vraag dient zich aan: Waar zullen we eens heen gaan? Er zit nogal verschil...
  6. airco

    Pilot supplies in Amerika

    Hoi, Ik ga naar Amerika op vakantie :) en nu zou ik zo graag eens een zaak voor vliegbenodigdheden bezoeken. Alleen: Wáár vind ik er zo één? Ik weet het, zat op internet, maar ik wil even hebberig struinen en wellicht (ook nog) een headset kopen. Ik neem aan dat niet elk regionaal veldje zoiets...
Back
Top