Search results

  1. B

    Wanneer inschrijven?

    Hallo, Momenteel zit ik in mijn laatste schooljaar, in september ontvang ik mijn diploma. Alleen nu zit ik een beetje te twijfelen wat ik nou moet doen. De KLS ga ik sowieso doen, alleen is de vraag hoe. Ik wil in september beginnen met AP&M. Maar hoe zit het dan met de selecties? Want de...
  2. B

    Alle opleidingen H

    Hallo allemaal, Zouden jullie mij kunnen helpen met het invullen van het volgende..? Denk dat iedereen het wel kent.? Ik ken er een paar maar noem alles maar op dan weet ik teminste wat het is als ik er weer wat over lees. Alvast bedankt!! PPL: Private Pilot licence Alleen voor zelfstandige...
  3. B

    Havo, Hbo?

    Hallo Airworkers, Momenteel ben ik bezig met me opleiding op het mbo . Ik ben nu nog erg aan het twijfelen wat ik volgend jaar wil gaan doen. Zelf vindt ik de luchtvaart erg aantrekkelijk. Dus is mijn keuze of ik havo of hbo ga doen. Havo is natuurlijk erg aantrekkelijk voor de luchtvaart...
  4. B

    Onderweg

    Hoi Airworkers, Ik heb even rond zitten neusen maar had niks gevonden daarom maar even mijn "domme vraag". Wat doen jullie met je shampoo tandpasta enz.? tijdens de reis. Want bij mij springt het altijd open... Handige trips/tricks? Brokkenpiloot. Ja me naam zegt genoeg:blabla:
  5. B

    Na de marine?

    Hallo allemaal dit stukje haalde ik uit de kennisbank. Je kan nadat je contract verlopen is naar de civiele luchtvaart. Maar dan betaalt de marine je opleiding? hoe zit dit precies? Want lijkt me raar dat ze geld in je gaan stoppen terwijl je bij de marine weg gaat. Groetjes, Brokkenpiloot-
  6. B

    Klu/KIM

    Hallo allemaal, Ik heb een tijdje het forum doorgelezen en toch nog enkele vragen. 1. Zelf wil ik helikopterpiloot worden bij de marine. Alleen zit dit er niet voor me in omdat ik geen vwo of havo heb. Is het toch mogelijk om via een omweg te komen bij de marine? Of zijn er uitzonderingen? 2...
Back
Top