Search results

  1. NazgulAir

    Unconscious F-16 pilot saved by automated systems

    From UKGA News: Shocking footage from the heads-up display shows the moment a student pilot blacks out, causing his F-16 to nosedive at a terrifying rate. The pilot’s life was only saved by the ground collision avoidance system, which righted the jet fighter just in time. In the video...
  2. NazgulAir

    Schaffen Diest

    Een weekend met vliegfeest, kamperen onder de vleugel, barbecue, muziek, markttentjes, klassieke auto's, pipowagens, excursie naar Diest... wat wil je nog meer? O ja, dit jaar tevens 100 jarig bestaan van het vliegveld. Komt dat zien en meebeleven. Klik hier voor de website
  3. NazgulAir

    Aero 2016

    Zijn er van hier nog mensen die deze maand naar de Aero in Friedrichshafen gaan (20-23 april)? Zo ja, op welke dag(en)?
  4. NazgulAir

    Avgas prijsvetrgelijking waar je vrolijk van wordt

    ;):):)Calais €1,54/L Afgelopen zomer op Wick nog voor meer dan €1000 getankt, nu voor de helft. Is iemand nog recentelijk op de Kanaaleilanden geweest om te tanken? :)
  5. NazgulAir

    Schaffen-Diest fly-in 2015

    EHRD-EBDT-EHRD -- heen op vrijdagavond of zaterdagochtend, terug op zondagavond. Stoel vrij voor wie dit ook eens wil meemaken (PM) @csaba -- sorry, 600m nat gras is geen goed idee. Pintje op EBDT natuurlijk wel.
  6. NazgulAir

    Halverwege over de plas (1)

    In verband met het geweeklaag dat er geen leuke verhalen gepost worden heb ik hier een verslagje over mijn recente trip naar IJsland. -- zaterdag -- Eindelijk vakantie! Helaas maar een week, maar met een vliegtuig kom je nog eens ergens. De vouwfiets had een defecte remleiding, dus die ging...
  7. NazgulAir

    Bootje

    Ben op zoek naar een reddingsvlot voor 4 personen en een HF radio voor twee weken in juli. Moet current zijn qua inspectie/onderhoud. PM mij als jij persoonlijk of iemand die je kent een van deze te huur kunt aanbieden (commerciële adressen heb ik genoeg).
  8. NazgulAir

    Back to basic training...

    In het journaal vanavond: een "revolutionaire piloten training van Nederlandse bodem" waarbij vliegers -- nieuwe en gebrevetteerde -- een cursus krijgen die loss of control tijdens een stall moet gaan voorkomen. ... en wat is die nieuwe revolutionaire methode? Vliegen op de rand van een stall...
  9. NazgulAir

    Le Touquet woensdag 11 december

    Zo heb je een leuk vluchtje gepland, en zo zit je meevlieger met een gebroken heup! Solo is ongezellig en zonde van al die lege stoelen. Wie heeft tijd en zin om mee te doen? EHRD - LFAT - EHRD met lunch in Le Touquet. Vertrek ca. 10u LT, terug rond 17u. Variabele kosten delen. Stuur mij een PM!
  10. NazgulAir

    Bitburg 28-29 september

    Zou jij de brouwerij van Bitburg wel eens van binnen uitgebreid willen bekijken? Heen op zaterdag, terug op zondag Kosten delen. Stuur mij een PM als je geinteresseerd bent!
  11. NazgulAir

    American Flyers Amsterdam

    Gisteren viel een uitnodiging in mijn bus voor een Open Dag van American Flyers Amsterdam van 16:00 tot 20:00 op vrijdag 12 april. Heeft iemand anders ook zo'n uitnodiging gekregen? Ik denk erover om te gaan kijken.
  12. NazgulAir

    Sinterklaasvlucht 5-6 december...

    Ik vlieg op 5 dec naar LFAT (Le Touquet) en op 6 dec weer terug naar EHRD. Verblijf aldaar met gezellig clubje in Hotel Red Fox. Stuur mij een PM als je zin, durf en tijd hebt om tegen een kleine brandstofbijdrage in te stappen!
  13. NazgulAir

    Tannkosh 2011

    Aanstaand weekeind is het weer zover. Zijn er nog Airworkers die van plan zijn te gaan? http://www.tannkosh.de/
  14. NazgulAir

    Tannkosh 2011

    Aanstaand weekeind is het weer zover. Zijn er nog Airworkers die van plan zijn te gaan?
  15. NazgulAir

    Schaffen-Diest

    Door slecht weer - veel regen en lage bewolking - waren er wat minder vliegtuigen dan vorig jaar. Toch nog gekampeerd, geluk gehad met de afwatering, anderen (met name de groep aan de zuidoostkant) spoelden zowat weg. Leuk om TD te ontmoeten. Chaseplane, je moet de groeten hebben van Guy...
  16. NazgulAir

    Oostwold Airshow -- niet

    sorry,dubbel gepost.
  17. NazgulAir

    Oostwold Airshow -- niet

    Het was zo'n anderhalve dag te voren al te zien -- het zou een zeer regenachtige dag worden. Desondanks slot geboekt (grrrm#@/ betalen) en hopen op een window. Dat van die 2 minuten slots is redelijk ambitieus zelfs met prachtig weer, met slecht weer komt daar al gauw niets van terecht, maar we...
  18. NazgulAir

    Schaffen-Diest, 14-15 augustus

    zie website Zijn er hier nog mensen die naar Schaffen-Diest (EBDT) willen gaan? Of dat al gepland hebben, zelf vliegend of als meevlieger? De geringe afstand nodigt nl. uit tot een aanloopvluchtje, vorig jaar was dat een lunch op Headcorn. Dit jaar misschien lunch in Le Touquet of zo? Anders...
  19. NazgulAir

    Lege stoelen? Vul ze hier!

    Jammer dat er niemand meeging naar Texel. Al die lege plaatsen, dat is toch zonde. Achteraf hoor ik altijd "als ik dat had geweten..." Dus: bij deze een nieuwe "meevlieg" thread. Ik trap af met een tripje naar Lydd (EHRD-EGMD-EHRD) a.s. vrijdag 18 sept. PM mij als je zin hebt om mee te gaan.
  20. NazgulAir

    Tannkosh 2009 16-19 juli

    "Tannkosh" is een jaarlijks evenement dat op het vliegveld van Tannheim (EDMT) wordt gehouden. Tannheim ligt in het zuiden van Duitsland, een lekker afstandje vliegen dus over mooi terrein. Het programma belooft veel aerobatics, historische vliegtuigen, informatie-stands van zo'n beetje alles...
Back
Top