Search results

  1. I

    Lanzarote limited airport waarom?

    Ik ben op school met een project bezig betreft Blended Winglets en kom op de website van Boeing tegen dat de luchthaven van Lanzarote een limited airport is en dat je met een Boeing 737-800 met Winglets meer weight mee kan nemen. Volgens APB: Lanzarote (Canary Islands): ~3,500 lb additional TOW...
  2. I

    Lanzarote limited airport waarom?

    Ik ben op school met een project bezig betreft Blended Winglets en kom op de website van Boeing tegen dat de luchthaven van Lanzarote een limited airport is en dat je met een Boeing 737-800 met Winglets meer weight mee kan nemen. Volgens APB: Lanzarote (Canary Islands): ~3,500 lb additional TOW...
  3. I

    doorvliegen met engine failure MD-11

    Ik ben bezig met een project Flight Planning waarbij we een vlucht moeten plannen van RJAA --> EHAM.. Nu zitten we met het probleem dat we voor een alternate route moeten kiezen bij het geval dat er een engine failure is. Mijn vraag is daarom of iemand misschien weet hoeveel NM en/of uur je door...
  4. I

    FCOM Fokker-70

    Ik ben student aan de HvA in Amsterdam opleiding Aviation en we moeten voor ons project de flight envelopes van de Fokker 70 weten. Deze staan heb ik vernomen uitgeschreven in de FCOM. Kan iemand mij laten zien waar deze te vinden is? Greetings
  5. I

    Wat is het zwaarste toestel met een MTOW < 7000kg

    Ik moet voor een project op school weten wat voor een vliegtuigen onder een MTOW van 7000kg zitten. Hier moet ik eigenlijk het grootste vliegtuig vinden, waarna ik de grootte van de landingsbaan zou kunnen berekenen.. Ik zelf zat te denken aan een Beechcraft Super king air b300.. Maar vroeg me...
  6. I

    Certificatie proces Fly-By-Wire

    Ik moet voor een project op school het een en ander uitzoeken over de certificeringsproces van het fly-by-wire systeem... Weet iemand misschien, waar ik hiervoor info kan vinden? Of kan iemand me hier iets over vertellen? Greetings
  7. I

    Goedgekeurd luchtgevechtsleiding, vervolg/eindselectie

    Ik ben goed gekeurd voor Officier luchtgevechtsleiding en ben nu doorgestuurd naar Amsterdam, daar werd me verteld dat er een eindselectie plaats zou vinden en dat dat ongeveer eind oktober zou worden voor die plaats vond en ik dus de uitslag zou krijgen. Nu vroeg ik me eigenlijk af zijn er nog...
  8. I

    HBO opleiding en Defensie

    Ik zit nu in de selecties voor gevechtsleiding en ben op de helft, alleen po2, de FAM en de medische keuring moet ik nog aan geloven voor ik zou kunnen beginnen op de KMA. nu zit ik met een vraag waar ik geen antwoord op heb en misschien sommige slimmeriken hier wel een antwoord op hebben. Ik...
  9. I

    Afgekeurd door hooiekoorts

    Ik heb afgelopen dinsdag mijn Po-1 gehaald en ga volgende week door naar de GVSS. Toen ik deze mededeling hoorde heb ik toch maar eens besloten om een profiel aan te maken hier op airwork, omdat het toch wel informatief is geweest;) Maar na het behalen van mijn Po-1 en de vragenlijsten etc...
Back
Top