Search results

  1. E

    Onderhoud headsets

    Beste allemaal, ik heb 2 noisecancelling headsets van ruim 10 jaar oud die ik graag wil laten nalopen en evt onderhoudsbeurtje wil geven. Iemand een adresje, bijvoorkeur regio randstad R'dam/A'dam/Utrecht? Zou top zijn!
  2. E

    Onderhoud headset

    Ik heb 2 noisecancelling headsets van ruim 10 jaar oud die ik graag wil laten nalopen en evt onderhoudsbeurtje wil geven. Iemand een adresje, bijvoorkeur regio randstad R'dam/A'dam/Utrecht? Zou top zijn!
  3. E

    DeLorme Inreach + raam houder.

    Te koop aangeboden, zo goed als nieuwe DeLorme Inreach. Nauwelijks gebruikt. Compleet met raamhouder met zuignap. Uiteraard is de telefoon op de afbeelding geen onderdeel van de DeLorme maar kan de DeLorme communiceren via iPhone of Android toestel en app. Van de Delorme Inreach site While...
  4. E

    Te Koop: Bad Elf GPS PRO 2200 - nieuw

    Te koop in verband met een dubbele bestelling; nieuwe Bad Elf GPS Pro 2200 Nog helemaal in de originele verpakking. Alleen aan geweest om te testen. Beste mobiele GPS te koop. Kan simultaan 4 bluetooth apparaten van GPS info bedienen. Werkt feilloos met ipad/iphone/android. GPS Specs...
  5. E

    Gezocht: deelnemer in Jeppesen Mobile Flightdeck VFR

    Na een positieve afsluiting van de trail periode Jeppesen Mobile Flightdeck VFR. ben ik nu voornemens om de Benelux of mogelijk Europa dekking aan te schaffen. Omdat het mogelijk is om deze op 2 apparaten te installeren ben ik op zoek naar een mede enthousiasteling die mee wil delen in de...
  6. E

    Aandeel in Piper Archer III op EHLE

    Ter overname aangeboden: Aandeel in Piper Archer III, PH-VSX op EHLE. De Piper Archer is zeer mooi en staat hangar gestald (pioneer hangar). In verband met verhuizing vlieg ik nauwelijks nog vanaf EHLE. Het aandeel kan voor een scherpe prijs overgenomen worden. :rt: PM, mail of bel voor...
  7. E

    Te koop: Headset Lightspeed Zulu

    Te koop aangeboden mooie Lightspeed Zulu met LEMO (voeding zit in vliegtuig) aansluiting. Betreft bluetooth uitvoering, kan met telefoon gepaired zodat via headset gebeld kan worden. Compleet met hardcover hoes, handleiding en losse kabel voor audio ingang. Adapter van LEMO naar dubbele...
  8. E

    Vliegmogelijkheden op Cirrus SR20 op EHRD gezocht

    Beste medevliegers, Ik ben opzoek naar een huur/vliegmogelijkheid op een Cirrus SR20 op EHRD. De vluchten zullen de komende maanden gemaakt worden. Naar verwachting zal dit 10-15 uur bedragen. Hoor graag wat de mogelijkheden zijn. Dit kan via een PB of email. Mvrgr E.D.
  9. E

    Participatie Piper Archer III aangeboden

    Beste vliegers, Vanwege mijn verhuizing wil ik mijn participatie in de Piper Archer III van de Piper Pilots op EHLE ter overname aanbieden. Gegevens van de kist: Piper Archer III 181 Registratie PH-VSX (Google voor afbeeldingen) Full IFR equiped Hangar gestald Strak uurtarief in een...
  10. E

    Stichting Cirrus Flyers Rotterdam IO

    Beste vliegers, Afgelopen vrijdagavond heeft de eerste succesvolle bijeenkomst plaatsgevonden. In deze bijeenkomst hebben we onze plannen gepresenteerd en is tevens unaniem de keuze gevallen op de Cirrus SR 20 G2. Binnenkort richten wij daarom de Stichting Cirrus Flyers Rotterdam op...
  11. E

    Ter overname aangeboden: Participatie Piper Archer II - SPP

    Ter overname aangeboden een participatie in de Archer II van de Stichting Piper Pilot op EHLE. De kist is full IFR, zie ook www.piperpilots.nl PM mij voor meer details over prijs en beschikbaarheid. ED
  12. E

    Yak52 down op EHLE

    http://www.omroepflevoland.nl/Nieuws/83206/piloot-overleden-bij-vliegtuigcrash Bij een vliegtuigcrash langs de Eendenweg in Lelystad is een 45-jarige man uit Reusel, een dorpje in Noord-Brabant, om het leven gekomen. De man bestuurde een tweepersoonsvliegtuigje van Russische makelij dat rond...
  13. E

    Schiphol wil verder met ontwikkeling EHLE

    Schiphol wil verder met ontwikkeling Lelystad Airport LELYSTAD - Schiphol Group wil op korte termijn verder met de ontwikkeling van Lelystad Airport. Dat betekent dat er al volgend jaar kan worden begonnen met verlenging van de start- en landingsbaan. De Lelystadse luchthaven krijgt dan ook...
  14. E

    Participaties in kisten op EHRD

    Beste allemaal, ik ben geinteresseerd in deelname /participatie / share in een kist op EHRD. Weet iemand van beschikbare participaties?
  15. E

    Bij de beesten af...

    Rechtszaak Oostvaardersplassen verloren, hoger beroep volgt Op 3 november 2009 vond in Lelystad de behandeling plaats van twee strafzaken tegen twee piloten van een eenmotorig sportvliegtuig. Hen werd ten laste gelegd dat zij tijdens een vlucht over het natuurgebied de Oostvaardersplassen...
  16. E

    Damn, je zal maar voor Ryanair vliegen...

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-1226984/No-frills-flying-Ryanair-cabin-crew-strip-charity-calendar.html :p::p::p::p:
  17. E

    Quantas vliegers & landing gear

    Oops: http://www.theaustralian.com.au/business/news/qantas-pilots-forgot-to-lower-wheels/story-e6frg90f-1225794110039
  18. E

    Welke FTO voor IR/CPL/ME?

    Beste allemaal, ik sta op het punt om een FTO te kiezen, liefst in NL, voor m'n IR-SE/ME/CPL praktijk. Ben nu in het bezit van PPL met 200+ uurtjes. Hoe zijn jullie ervaringen met bv Singles and twins, LLS, Martinair, andere? Prijzen varieren in ieder geval enorm heb ik al gezien! Groeten, ED
  19. E

    Participatie Diamond Da 40 flyers ter overname aangeboden

    Beste vliegers Ik bied mijn participatie in de Diamond DA40 flyers ter overname aan. Goedkoop vliegen op 3 verschillende DA40's waarvan een Full IFR. De kisten zijn zgan, maximaal 3 jaar oud met alle opties zoals autopilot en Garmin 430 en hebben daarnaast een mooi lederen interieur. De...
Back
Top