Search results

  1. Galilea

    Actie voeren van piloten (en de reacties van gepeupel op dit artikel)

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/4988556/__Jetlag_nekt_piloten__.html?p=4,2 Die reacties zijn gewoon om...ja, in de deuk te schieten...zo hard dat je ervan moet janken ofzo?!
  2. Galilea

    Om tranen van in je ogen te krijgen

    http://www.youtube.com/watch?v=hSqN7wDeQdM Maar in hoeverre kun je dit echt voor elkaar krijgen:)
  3. Galilea

    Update AF447

    L’examen des pièces récupérées « amène à faire le constat suivant : l’avion n’a pas été détruit en vol », a dit le responsable de l’enquête, Alain Bouillard, chef d’enquête du Bureau d’enquêtes et d’analyses (BEA) de l’Aviation civile. « L’avion paraît avoir heurté la surface de l’eau en ligne...
  4. Galilea

    Vraag omtrent staat AF447

    Een aantal weken geleden hebben ze de galley compleet intact opgevist. Je kon erdoorheen wandelen en alle maaltijden zaten nog op hun plaats. Kan een blok zo intact blijven als je van grote hoogte afstort? Het blijft gissen; what do you think happened?
  5. Galilea

    Opnieuw crash met Airbus

    MORONI - Een Airbus A-310 van de Jemenitische vliegmaatmaatschappij Yemenia met 153 mensen aan boord is dinsdagochtend vroeg gecrasht bij de eilandengroep Comoren voor de Afrikaanse oostkust. Dat meldden Comorese autoriteiten. Het is onduidelijk of er overlevenden zijn. Het ongeval zou...
  6. Galilea

    Wat ben je nu daadwerkelijk kwijt???

    Hoi allemaal Ik lees me helemaal suf aan jullie opmerkingen; maar om het overzichtelijk te houden... Opleiding kost net meer dan een ton. Wat komen er nog voor kosten bij? De type rating? Als je bij KL gaat, zorgen zij daar toch voor? Maar goed...wie kan me helpen met een mooi compleet...
  7. Galilea

    Kwijt Kluts: Opleidingskosten + materiaal

    Hoi hulpvaardige en deskundige fooks Ik ben in België afgestudeerd in toerisme ne recreatiemanagement(BA)...allemaal wel leuk en aardig, maar ik heb veel te veel kriebels om te gaan vliegen. Omdat ik ook mijn middelbaar in België heb gedaan heb ik totaal geen benul wat ze hier met alle niveaus...
Back
Top