Search results

  1. J

    Garmin GPSMAP 695 te koop

    Ik heb een GPSMAP 695 te koop met alle accessoires in de originele doos. Groot scherm met VFR, IFR kaarten en JeppView. Nieuwprijs €1875, te koop voor €1000. Als je interesse hebt, stuur dan even een PM. Groet, Jorgen
  2. J

    GNS530W te koop

    In verband met een avionics upgrade heb ik een GNS530W te koop. Met nieuw Garmin rack/backplate, twee data cards + reader, alle manuals, 16oct14 Navdata central europe. Geen beschadigingen, nieuw gekocht in 2010, ca 200 uur gebruikt. Vraagprijs €7250. Bij interesse stuur een PM! Jorgen
  3. J

    Farborough airspace 7-21 juli

    Namens Farnborough ATC voor alle vliegers die tussen 7 en 21 juli van plan zijn naar Zuid Engeland gaan: http://ftp.artifax.net/misc/NATS_Farnborough_DUTCH_AW.pdf
  4. J

    Sporty's SP-400 transceiver met ILS te koop

    [INMIDDELS VERKOCHT] Ik heb een Sporty's SP-400 handheld met COM, VOR en ILS te koop. Zeer goede staat en met alle originele accessoires. De batterijhouder is voor 8x AA. Kosten €150. Stuur me een PM mocht je interesse hebben. Jorgen
  5. J

    GPS approaches in Nederland

    Ik ben benieuwd wat de plannen zijn om ook in Nederland GPS approaches in te voeren. Ik weet at op Budel een (nog) onofficiële procedure is - wat is bekend over de andere velden? Vreemd dat de RLD als het om haar eigen gemak gaat altijd vooraan loopt (mode S) maar als het om de vliegers gaat...
  6. J

    Lelystad METAR

    Er is iets wat ik niet begrijp Lelystad is de drukste luchthaven van de Benelux in vliegbewegingen. In de terminal van Lelystad staat een scherm van een KNMI weerstation met daarop alle informatie die normaliter in een METAR staat. Het KNMI heeft dus alle informatie die het nodig heeft om een...
Back
Top